17. júla 2018 SEO 24

5 chýb, ktoré ovplyvňujú SEO

5 chýb vznikajúcich značiek, ktoré ovplyvňujú ich SEO

chyby vznikajucich znaciek

Internet je marketingovým miestom, kde si môžeme vybrať. Teoreticky je vhodné vytvoriť webové stránky, zábavu pri vytváraní obsahu a jednoduchšie ich zdieľať na sociálnych médiách.

A napriek tomu, keď sa niekto chystá začať, zdá sa, že dosť bojuje. Rôzne časti hádanky sa celkom nestretávajú. Potom existuje SEO a jeho stále sa meniace pravidlá.

SEO môže urobiť alebo zlomiť vašu digitálnu hru. Je to tiež niečo, v čom sa nové firmy často mýlia. Tu sú niektoré chyby, na ktoré sú vznikajúce značky obzvlášť náchylné. Čo môže mať negatívny vplyv na výkon vyhľadávačov. Dbajte na to, aby ste sa proti nim chránili.

1.      Zlé plánovanie kľúčových slov a ignorovanie lokálneho vyhľadávania

Zablokovanie správnych kľúčových slov je kľúčové pre podnikanie. Chcete kľúčové slová, ktoré sú konkurencieschopné a ktoré zachytia podstatu podnikania, aby SEO a obsah v kombinácii dali vašim webovým stránkam výstrel na vysokú pozíciu na Google.

Ale výber správnych kľúčových slov si vyžaduje myšlienky, plánovanie a spoľahlivý nástroj, ako je Google Keyword Planner.

Pozrime sa na hypotetický príklad majiteľky fitness štúdia v Trnave, ktorá má veľké ambície pre svoj malý podnik. Môže alebo nemusí nechať ísť do reklamy pre celú republiku, ale určite sa chce rozšíriť. Pre ňu nebude kľúčové slovo „fitnes štúdio“, pretože súťaž pre ňu je vysoká. Musí byť čo najkonkrétnejšia, ak sa chce zaradiť na vrchol v tomto priestore.

„Fitness studio Trnava“ je lepšie. „fitness štúdio (jej miestny obvod)“ je ešte lepšie. Čím presnejšie sú vaše kľúčové slová, tým lepšie sú šance na to, aby sa vaše webové stránky zaradili vysoko a tiež, ak je to možné, predstavte miestny prvok.

Miestne vyhľadávania sú stále vysoké. Podľa jednej správy: „Väčšina spotrebiteľských vzťahov so značkami (85-95%) sa deje prostredníctvom miestnych výpisov, lokálnych webových stránok alebo iných miestnych výsledkov vyhľadávania.“

2.      Ignorovanie osvedčených postupov týkajúcich sa obsahu

Google vždy indexuje a deindexuje obsah. Spravidla odmeňuje kvalitné blogy a trestá chudobné.

Kvalitný obsah však neznamená iba dobre napísaný blogový príspevok. Webová lokalita musí mať dostatok kvalitného obsahu, aby vytvoril značku na Google.

Niektoré z najlepších postupov v tejto oblasti zahŕňajú:

  • Publikovanie pravidelného obsahu na blog
  • Vysielanie čerstvého obsahu a starostlivosť o odstránenie opakovaného obsahu
  • Aktualizovať minulý obsah, aby bol relevantný a čerstvý
  • Odstránenie spamových odkazov z komentárov
  • Prepojenie stránok s autoritami prostredníctvom obsahu
  • Uverejňovanie obsahu v súlade s plánovaním kľúčových slov.

Keyword stuffing je pasé a tzv. black hat SEO taktika, ktorú neodporúčame. Ujasnite si, čo znamená podnikanie v celom obsahu vašich webových stránok, ale dbajte na to, aby ste neprekročili používanie zvolených kľúčových slov.

3.      Ignorovanie distribúcie obsahu

Po vytvorení obsahu prichádza distribúcia obsahu. Chcete, aby sa váš obsah dostatočne rozšíril. V počiatočných fázach je dobré odoslať svoj najlepší obsah podnikateľským autoritám a autoritám, aby ste získali viditeľnosť značky. Hosťujúci príspevok je dôveryhodným spôsobom, ako získať kvalitné spätné odkazy a zvýšiť viditeľnosť značky. Môže tiež smerovať na vašu webovú lokalitu väčšiu návštevnosť a tým aj väčší počet potenciálnych zákazníkov.

Ale keď sa dostanete k vplyvným ľuďom vo vašom výklenku, je dôležité posielať e-maily na správne miesto kontaktu. Dosah v službe Blogger je časovo náročný proces. Uistite sa, že nemáte strávený čas na nesprávnych ľudoch. Môžete použiť nástroj ako Norbert, ktorý vám pomôže nájsť e-maily založené na názve vyhliadok alebo môžete overiť existujúci súbor e-mailových dát, ktoré ste zhromaždili.

4.      Neinvestovanie do sociálnych sietí zo začiatku

SEO nie je obmedzené na vašu firemnú webovú stránku. Sociálne signály tiež ovplyvňujú výkon vyhľadávača na podnik.

Ak vezmeme ďalší príklad majiteľa štúdia Trnava fitness, jeho webové stránky by určite mali prospech z pravidelného SEO a špičkového obsahu. On však musí tiež vytvoriť svoju účasť na sociálnych médiách, aby nielen obchodoval s jeho podnikaním, ale získal aj dôveru od spoločnosti Google.

Vlastník štúdia fitness musí povzbudiť svojich stálych zákazníkov, aby dali like jej obchodnej stránke na Facebooku, zanechali recenzie na tejto stránke (a na všetkých ostatných miestnych inzerátoch, na ktorých je založená firma), získali viac ľudí, aby ju sledovali v sociálnej oblasti a ako výsledok vytvorili dôveryhodnú persona vo všeobecnosti. Popularita v sociálnych médiách vedie k širšiemu šíreniu vášho obsahu, čo na druhej strane posilňuje vaše hodnotenie Google (a prináša väčšiu expozíciu pre vašu značku).

5.      Zlá znalosť SEO trendov

Nemôžete len najať niekoho na optimalizáciu obsahu na vašich webových stránkach pre vyhľadávače a zabudnúť na to všetko, pretože SEO je prebiehajúca prax.

Audity SEO sa musia vykonávať pravidelne. Vyhľadávanie na internete je dynamický priestor a zámerne. Spoločnosť Google neustále aktualizuje svoj vyhľadávací algoritmus a zároveň zohľadňuje množstvo faktorov a poskytuje svojim používateľom presnejšie a dôležitejšie informácie. Nevytvára to však úplne náhodne a ukazuje sa, že v týchto aktualizáciách, z ktorých niektoré boli dostatočne drastické na to, aby posielali nič netušiace podniky, úplne dole.

Musíte sledovať SEO trendy a implementovať zmeny čo najskôr, ako sa o nich dozviete. Najlepšie postupy v tomto ohľade zachránia vašu rozvíjajúcu sa značku pred skĺznutím v rebríčku Google.