Mesiac: jún 2018

Starý obsah

Aktualizovať alebo odstrániť starý obsah na svojich stránkach? Mali by ste aktualizovať alebo odstrániť starý obsah na vašich stránkach, ktorý sa časom stal irelevantným. Naozaj nezáleží na tom, či je to kvôli novým poznatkom alebo skutočnostiam, ktoré sa lepšie zhodujú s vašou aktuálnou činnosťou alebo preto, že napríklad prestanete predávať túto konkrétnu službu. Zvážte jarné čistenie. Aktualizujte alebo dokonca sa zbavte týchto starých príspevkov a stránok. Existuje niekoľko spôsobov, ako to urobiť. V tomto článku vám poskytnem niekoľko odporúčaní, ako rozhodnúť, aké je najlepšie riešenie pre váš starý obsah. Obsah je stále platný? Aktualizujte starý obsah. V minulosti sme napísali článok ... Čítať viac

Bežné PPC chyby

Ako sa vyhnúť týmto bežným chybám PPC Či už ste práve začali s PPC alebo pracujete v priemysle niekoľko rokov, stále si pamätáte chybu, ktorú by vás nikdy nenapadlo, že by ste mohli urobiť. Koniec koncov, ľudské chyby sú súčasťou našej povahy. Každý profesionál PPC sa dopustil, že v určitom okamihu urobil aspoň jednu chybu. Či už je to dôležité alebo nie, je dobré si to uvedomiť, aby ste sa uistili, že to neopakujete. Rozhodli sme sa zamerať na najčastejšie chyby, ktoré môžete urobiť, pokiaľ ide o PPC a tu je zoznam, ktorý môže slúžiť ako ďalší kontrolný zoznam chýb, ... Čítať viac

Rýchlosť webstránky

Zlepšenie rýchlosti webstránky: Nástroje a návrhy Rýchlosť stránky je jedným z faktorov, ktoré určujú, či získate dobré hodnotenie v službe Google. Rýchlosť lokality je prvotriednym faktorom a jeho význam stále rastie. Pomalá webová stránka bude mať tiež za následok pomalšiu rýchlosť indexového prehľadávania, takže Google indexuje stránky na vašom webe pomalšie. Novým príspevky bude trvať dlhšie, kým sa zobrazia vo výsledkoch vyhľadávania. Zvýšenie rýchlosti vašich webových stránok môže preto viesť k rýchlejšiemu a lepšiemu zaradeniu organickej návštevnosti pre nové príspevky. Navyše, rýchle webové stránky poskytnú oveľa lepšie používateľské skúsenosti ako pomalé. Výskum ukázal, že ľudia nekupujú toľko z pomalších stránok a ... Čítať viac

Plánovanie blogu

Blogerský kútik: Zvyky pri plánovaní blogu Ak je medzi mojimi kolegami známa jedna vec, je to moja posadnutosť zápisníkmi a plánovačmi. Nemám jeden, ​​ale celkom tri plánovače v taške. Tri, dámy a páni. Je to šialené? Áno, je. Je to príliš veľa? Nie, nikdy nemôžete mať príliš veľa plánovačov. A oh, môj bože, spustili nové bulletinové časopisy? Pretože prisahám, potrebujem nový, hoci môj starý nie je ešte zďaleka zaplnený. Dnes vás oboznámim so zvykmi pri plánovaní blogu. Moje boje a návyky Milujem plánovače. Takže je to len prirodzené, ak sa ma často pýtajú, ako vyzerá moje blogovanie. Existuje niekoľko týždňov, ... Čítať viac

Transparentné vyhľadávanie?

Ako zabezpečiť transparentnosť vyhľadávania? Debata o programovej transparentnosti rastie a tradičný agentúrny model mediálnych značiek a úplatkov sa rozpadá. Veľmi málo sa hovorí o transparentnosti naprieč inými marketingovými kanálmi. Zoberme ako príklad platené vyhľadávanie. Veľa stredných značiek vynakladá čoraz viac na PPC. Často existujú zásadné nedostatky alebo nedostatky v údajoch a informáciách, ktoré sa prenášajú medzi agentúrami a inzerentmi. Nehovoríme o finančnej alebo obchodnej transparentnosti (aj keď existoval čas, keď spoločnosť Google poskytovala agentúram úplatky na výdavky PPC), ale transparentnosť v súvislosti s riadením, činnosťou a výkonnosťou kampane. Tento nedostatok transparentnosti môže mať významný negatívny vplyv na výkon inzerenta v ... Čítať viac

Ako zostať mimo výsledkov vyhľadávania

Ako udržať stránku mimo výsledkov vyhľadávania Ak chcete, aby sa vaša stránka udržala mimo výsledkov vyhľadávania, môžete urobiť niekoľko vecí. Väčšina z nich nie je ťažká a môžete ich realizovať bez množstva technických poznatkov. Ak môžete zaškrtnúť políčko, váš systém na správu obsahu bude pravdepodobne mať na to možnosť. Alebo to umožňuje šikovný plugin, ako je napríklad Yoast SEO, aby vám pomohol zabrániť zobrazeniu stránky vo výsledkoch vyhľadávania. V tomto príspevku vám nebudeme prezentovať ťažké možnosti. Jednoducho vám povieme, aké kroky treba podniknúť a čo treba zvážiť. Prečo chcete udržať svoju stránku mimo výsledkov vyhľadávania? Znie to ako jednoduchá otázka, ... Čítať viac

Potrebujete ešte webové stránky?

Kam ideme, nebudeme potrebovať webové stránky? Hlas sa stáva dominantnou silou pri vyhľadávaní a ľudia čoraz viac využívajú pre obsah sociálne média. Je možné, že budúcnosť webových stránok nevyzerá veľmi pekne. Ak má comScore právdu a polovica všetkých vyhľadávaní do roku 2020 sa bude uskotočňovať hlasom, vzniká kľúčová otázka. Budeme naďalej potrebovať webové stránky? Dokonca aj vtedy, ak je výskum prehnaný a dosiahneme tieto hodnoty o pár rokov neskôr, otázka je stále na mieste. Ako spotrebitelia čoraz viac využívajú služby ako Alexa, Siri alebo Google na titulky noviniek, recepty na večeru alebo možnosti letov na víkend, odpovede nebudú poskytované desiatimi modrými SEO odkazmi. Skôr ... Čítať viac

Google rozkazy alebo odporúčania?

Keď sa Google zmení: mal by som sa riadiť každým rozhodnutím, ktoré urobili? Minulý týždeň sme písali o rozhodnutí spoločnosti Google skrátiť meta popisy. Teraz sú meta popisy približne rovnakej veľkosti ako pred pol rokom. Ale na pár mesiacov boli oveľa dlhšie. Mali sme veľa otázok a pár ľudí bolo dosť nahnevaných – pochopiteľne. Je dĺžka meta popisov dôležitá? Potrebujete sledovať každú malú vec, ktorú Google mení, aby sa vám vo výsledkoch vyhľadávania darilo dobre? Poďme sa pozrieť bližšie, prečo mať vynikajúcu webovú stránku je najlepšia dlhodobá SEO stratégia. Prispôsobte sa poslaniu Googlu Poslaním spoločnosti Google je “usporiadať informácie z celého sveta ... Čítať viac