Využitie kontextu vnútorných prepojení
Interné prepojenia by mali byť jedným z kľúčových bodov vašej SEO stratégie. Dovoľte nám vysvetliť dôležitosť veľkej vnútornej spojovacej štruktúry. Naučte sa, ako povedať spoločnosti Google aby indexovali vaše stránky a získajte dobré poradie.
Kontext je SEO slovo roku 2018
Veľa informácií o tom, ako funguje spoločnosť Google, pochádza z patentov. Vždy, keď Google príde s novou technológiou, ďalším krokom je nárok na patent. Štúdium týchto patentov nám poskytuje veľa informácií o tom, čo spoločnosť Google chystá. V súčasnosti je to kontext. Bill Slawski, SEO veterán, volá kontext vyhľadávacím termínom roka.
Podľa nášho názoru má Bill pravdu. Kontext je to, čo Google pomáha dávať zmysel svetu okolo nás. Napríklad spoločnosť Google nerozhoduje o hodnotení textu pre termín “hudobné nástroje“ len preto, že použijete slová “hudobné nástroje“ v každej druhej vete. Google sa stáva lepším a lepším v prichádzaní na to o čom text je a ako ho zaradiť v schéme obrovskej schéme všetkého. Google dokáže čítať text, takže porozumenie kontextu, synoným, podobných slov a konceptov sa stáva kritickým.
Kontext vnútorných prepojení je dôležitý
Kontext, v ktorom integrujeme vnútorné väzby sa stáva čoraz dôležitejší. Spoločnosť Google môže určiť, či sú odkazy pre čitateľa užitočné alebo nie na základe textu, do ktorého sme vložili tieto odkazy. Relevantné odkazy sú užitočné pre používateľa. Odkazy, ktoré dávajú zmysel, pomôžu s hodnotením príspevku. Ak má príspevok veľa dobrých kontextových odkazov z iných stránok, bude mať vyššiu šancu na hodnotenie. Takže kontext odkazu, napríklad veta, v ktorej používame odkaz, je rozhodujúca pre to, aby spoločnosť Google mohla zistiť, či určitá stránka by mala alebo nemala mať dobré výsledky na stránkach s výsledkami vyhľadávania. Textové odkazy v blogových príspevkoch sú preto cennejšie ako náhodné odkazy skryté kdesi na konci.
Vnútorné prepojenie na dva spôsoby
Vnútorné prepojenie je nevyhnutné pre SEO z dvoch dôvodov. Jedna je dôležité, aby sa vaša stránka indexovala. Vzhľadom na to, že Google prehľadáva odkazy, budete potrebovať odkazy na každý príspevok a stránku na vašom webe, aby ste sa uistili, že spoločnosť Google príde dostatočne často na to, aby vaše stránky boli uložené v indexe. Dva a teraz to dôležitejšie. Budete potrebovať interné odkazy, aby sa vaše stránky zaradili dobre. Tam príde na rad aj kontext vnútorných odkazov. Odkazy vložené do zmysluplného kontextu pomôžu zaradiť vašu stránku vyššie ako odkazy v päte stránky.
Vnútorné odkazy sú nevyhnutné pre indexovanie vašej stránky. Kontext vnútorných odkazov je dôležitý pre to, aby sa váš web zaradil do vyhľadávania a čo je dôležitejšie ako sa v ňom umiestni.