13. mája 2018 SEO 24

SEO lekcie pre každého 2 časť

Lekcie, ktoré musí ovládať každý v oblasti SEO časť 2

SEO lekcieMnoho ľudí považuje SEO za komplikované. Podľa nás sa nejedná o nič viac ako o rozšírenie tradičného marketingu. V druhej časti si rozoberieme pár ďalších základných bodov, ktoré by mal každý v oblasti SEO ovládať.

Ľudia nie vždy hľadajú spôsobom, akým očakávate

Keď začnete brainstorming na kľúčové slová, je dobré, aby ste sa dostali do mysle priemerného hľadajúceho a predstavili si, aké slová a frázy by mohol použiť na nájdenie značky, ako je tá vaša. Môžete tiež použiť údaje z výskumu kľúčových slov na označenie kľúčových slov, ktoré sú potenciálne pre vašu značku najcennejšie. Sú to zvukové stratégie, ktoré vám pomôžu kvantitatívne a kvalitatívne predpovedať, ako môžu vaši používatelia v budúcnosti hľadať.

Ale mali by ste vedieť, že používatelia nie vždy hľadajú spôsob, akým by ste očakávali, že budú; pripravte sa na prekvapenie a prispôsobte svoju kampaň, keď sa dozviete, čo vaše používatelia skutočne hľadajú.

Dôverujte tomu, čo môžete merať

Možno si myslíte, že máte úžasný kus napísaného obsahu, ale koľko návštevnosti pritiahne? Koľko komentárov to podporí? Možno si myslíte, že ste vytvorili vysokokvalitné prepojenie, ale ako ovplyvňuje autoritu vašej domény? Koľko návštevnosti ste z nej dostali?

Hoci by ste mohli mať pocit, že sa vám vyvíja inštinkt o tom, ako sa kampane vyvíjajú (najmä v neskorších štádiách vašej kariéry), je lepšie dôverovať len tomu, čo môžete objektívne merať.

Pravidelne všetko kontrolujte a prehodnocujte

Len preto, že minulý rok vaša kampaň excelovala, neznamená to, že bude aj tento rok. Veci sa menia príliš rýchlo, z povahy algoritmu, ktorý riadi ako vyhľadávanie Google funguje na základe predvoľby spotrebiteľa. V dôsledku toho budete musieť pravidelne prehodnocovať svoju taktiku, určovať jej hodnotu a nájsť príležitosti na zlepšenie. Odporúčame robiť aspoň jedno veľké upratovanie kampaní každý rok.

Mesačné kontroly pri porovnávaní výsledkov je dobrý nápad. Môžete tak odhaliť problémy ale aj úspechy, ktoré sa vám podarilo dosiahnuť a reagovať tak na zmeny.

Čítanie a rozprávanie je jediný spôsob, ako zostať v dnešnom rýchlo sa rozvíjajúcom sektore

Pamätáte si, čo sme povedali o veciach, ktoré sa neustále menia? Na začiatku svojej kariéry sa dozviete, že aby ste zostali relevantní, musíte sa zapojiť do komunity. Budete musieť čítať príslušné publikácie a pravidelne hovoriť s ostatnými ľuďmi ako ste vy, aby ste zostali informovaný o najnovších trendoch. Ak nič iné, dostanete užitočné tipy a proaktívne slová varovania, ak ste sa zlý prístup.

Ste oboznámení s týmito zásadami SEO? Dobre. Budete ich potrebovať, ak chcete byť úspešní. Hoci budete mať niekoľko rokov na opravu svojho správania a akumuláciu aktív, ako je obsah a odkazy na zlepšenie svojej kampane, ak vaše základné SEO filozofie sú mimo poriadku, nikdy nemôžete dosiahnuť svoj skutočný potenciál ako SEO ninja.