8. mája 2018 SEO 24

SEO lekcie pre každého 1 časť

Lekcie, ktoré musí ovládať každý v oblasti SEO časť 1

SEO lekcieOptimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je pomerne odpúšťajúca online marketingová disciplína. Je to dlhodobá stratégia, takže ak urobíte jednu chybu, zvyčajne budete mať dostatok času na jej opravu.

Okrem toho je vaše poradie pre vyhľadávanie súčet stoviek premenných, takže môžete bezpečne minúť jednu alebo dve bez toho, aby ste ohrozili účinnosť vašej kampane.

Existuje však niekoľko dôležitých lekcií, ktoré sa musí každý v SEO obore naučiť čo najskôr.

Nesnažte sa oklamať Google

Po prvé pochopte, že nikdy nemôžete oklamať Google. SEO je o pochopení algoritmu spoločnosti Google a práci s ním, aby poskytol lepší obsah pre vašich návštevníkov. Dúfajme, že získate aj vyššie hodnotenie organického vyhľadávania. Ak sa pokúsite nájsť medzery v tomto algoritme alebo sa budete spoliehať na taktiku „black hat“, bude to v dlhodobom horizonte iba proti vám.

Príliš veľa nováčikov verí, že im prejde práca s taktikou, ako sú odkazy na spam alebo keyword stuffing, ale to nikdy nefunguje dlho. Indikátory kvality spoločnosti Google boli vždy dobré a stále sa zlepšujú. To znamená, že dokonca aj vtedy, keď vám prejdú podobné taktiky, pravdepodobne sa s tým ďaleko nedostanete. Vaše webové stránky môžu byť penalizované pomocou algoritmických alebo manuálnych pokút z ktorých sa výnimočne dá zotaviť.

Rovnaká stratégia nefunguje pre všetkých

Povedzme, že pracujete s jedným klientom a máte všetko v poriadku. Vybrali ste správne kľúčové slová, rozvinuli ste skvelý obsah a vytvorili ste skvelé odkazy, aby ste videli rýchly rast. Teraz získate nového klienta, s inou značkou a iným publikom. Používate rovnakú stratégiu?

Je to lákavé pre nových používateľov SEO kopírovať a vkladať rovnaký prístup, ale to nie je vhodné; vaši klienti (alebo zamestnávatelia) budú mať rôzne ciele s ich kampaňami SEO, rôznymi konkurentmi, kľúčovými slovami, inými premennými a môžu reagovať na rôzne premenné odlišným spôsobom. Získajte informácie o svojich predchádzajúcich stratégiách a použite prvky z nich v nových kampaniach, ale vyhnite sa snahe replikovať akúkoľvek stratégiu v celom rozsahu.

Musíte zmeniť, ako hovoríte o SEO

Čím viac sa oboznamujete so SEO, tým hlbšie sa vaše technické vedomosti stanú. Budete mať interný dialóg (alebo dialóg so svojimi rovesníkmi), kde slobodne používate výrazy ako „robots.txt“ alebo „meta data“, ako keby každý vedel o čom hovoríte. Ale keď nahlásite svoje výsledky klientovi alebo šéfovi, ktorý nerozumie technickej stránke, budete sa musieť naučiť hovoriť o týchto technických faktoroch spôsobom, ktorý má zmysel aj pre človeka, ktorý nevie nič ohľadom SEO.

Strávte nejaký čas prípravou na rozhovor v tejto inej jazykovej úrovni.