Mesiac: marec 2018

Optimalizácia jednej stránky

SEO jedinej stránky webu Webové stránky vo forme jedinej stránky sú už nejakú dobu populárne. V podstate sú všetky vaše informácie na vašej jedinej domovskej stránke. Je to zábavné a efektívne. Rozdelením domovskej stránky do viacerých sekcií a pridaním ponuky, ktorá umožňuje návštevníkom preskočiť na sekciu, ktorá ich zaujíma, vytvoríte celý web na jednej stránke. Tým pádom máte ale len jednu stránku, čo znamená, že pravdepodobne musíte túto stránku zaradiť do viacerých kľúčových slov. A toto je presne ten priestor, ktorý rozlišuje SEO jedinej stránky webu od SEO pre bežné stránky: existuje menej vecí, ktoré môžete optimalizovať. Prečo používať jedinú stránku webu? Aby sme ... Čítať viac

SEO základy: Čo je to kľúčové slovo?

Kľúčové slová a SEO Pri hľadaní informácií o kľúčových slovách vo vzťahu k SEO, vás zrejme zahltia informácie o ich výskume. Samozrejme, výskum kľúčových slov je veľmi dôležitý ak chcete, aby sa vaša stránka umiestnila. Tiež je však dôležité pochopiť, základný princíp kľúčového slova. A to rozoberieme v tomto článku. Čo je to kľúčové slovo? Kľúčové slovo (keyword alebo focus keyword), je slovo, ktoré najlepšie popisuje obsah vašej stránky alebo príspevku. Je to hľadaný výraz, pre ktorý sa chcete umiestniť. Keď ľudia vyhľadávajú toto kľúčové slovo alebo frázu v službe Google alebo iných vyhľadávacích nástrojoch, mali by nájsť túto konkrétnu stránku z vášho webu. Povedzme, že máte ... Čítať viac

Prispôsobenie UX používateľom

6 spôsobov ako si užívateľ môže prispôsobiť UX “Som používateľ, vypočuj ma! “ To je jedna z vecí, ktorú som kedysi napísal raz, neoriginálne, v textovom rozhovore s priateľom. Hľadal som produkt, ktorý by mi pomohol plniť konkrétnu úlohu. Nespokojný s možnosťami, ktoré som doposiaľ našiel, som hľadal ďalej. Môj priateľ navrhol používať jeden z produktov, ktoré som sa už rozhodoval ignorovať a robiť veci vlastnou cestou. Sakra s tým. Som zákazník. Som ten chlap s peniazmi, ktoré chcú. Mohol by som byť len jeden zákazník, ale moje peniaze sú rovnako dobré ako každé iné. Prečo by som to nemal minúť na produkt, ktorý robí veci tak, ako ... Čítať viac

Technické SEO

Prečo je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, byť technický. Dobrá stratégia SEO by mala zahŕňať spoločne on-page aj technické (off-page) faktory SEO. Napriek tomu štúdia SEMrush zistila, že značný počet webových stránok stále trpí technickými SEO problémami. Najlepšou praxou je pravidelne vykonávať hĺbkový technický SEO audit na vašich webových stránkach, aby ste zabezpečili, že vyhľadávače sú schopné prehľadávať a indexovať vaše stránky bez ťažkostí. Veľa spoločností zdôrazňuje dôležitosť investovania do technického SEO čo najskôr z dlhodobého hľadiska. Prečo záleží na technickom SEO, ako sa uistiť, že sú technické SEO prvky na správnom mieste a ako vyzerá budúcnosť technického SEO? Prečo sa sústrediť na technické ... Čítať viac

Ovplyvní ukončenie Prieskumníka verejné stránky?

Facebook ukončil test prieskumníka – Ako to ovplyvní vaše stránky? Spoločnosť Facebook oznámila, že skončila s testom informačných kanálov s názvom Prieskumník. Test umožnil používateľom vybrať si z dvoch spravodajských kanálov. Jeden informačný kanál bol venovaný priateľom a rodine. Druhý informačný kanál bol pre verejné stránky. Ukončenie testovania, spoločnosť Facebook zaviazala k novej aktualizácií informačného kanálu Facebook. To môže byť zlá správa pre podniky a iné organizácie, ktoré videli, že ich úroveň návštevnosti klesá s aktuálnymi informačnými kanálmi Facebooku. Test sa začal v októbri 2017. Bol vytvorený tak, aby pomohol členom Facebooku vidieť viac príspevkov od priateľov a rodiny vo svojom prehľade. ... Čítať viac

SEO základy: Skromný obsah

Skromný obsah? Čo s tým? “Obsah je kráľ“. Čo tým ale myslíme? V podstate to, že sa nemôžete umiestniť vo výsledkoch vyhľadávania pre žiadne kľúčové slovo, ak ohľadom neho nebudete písať zmysluplný a originálny obsah. V tejto časti SEO základov sa dozviete prečo nutne potrebujete obsah, aby sa vaša stránka stala atraktívnou pre návštevníkov. Taktiež si povieme niečo o tom, prečo spoločnosť Google nemá rada skromný obsah a čo s tým môžete urobiť. Skromný obsah Čo to je ten skromný obsah? Jedná sa o obsah, ktorý používateľovi dá minimálnu alebo žiadnu hodnotu. Google považuje za takéto stránky napríklad vstupné stránky, partnerské stránky nízkej kvality alebo stránky s veľmi ... Čítať viac

4 Bežné SEO mýty

4 Klasické SEO mýty a tipy, ako sa im vyhnúť Niektorí ľudia si myslia, že optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je založená na magických, ťažko zrozumiteľných algoritmoch. Myslia si, že jediný spôsob, ako uspieť v SEO je buď najať agentúru, aby to urobila pre nich, alebo použiť black hat metódy ako keyword stuffing, scraping, alebo cloaking. Vzhľadom na nepopierateľnú povesť SEO objavilo sa mnoho mýtov ako rýchlo dosiahnuť vysokú pozíciu vo vyhľadávačoch. Neexistuje však žiadny zaručený prístup k dosiahnutiu úspechu v SEO. SEO je dlhodobý, stále sa vyvíjajúci proces. Vyžaduje si čas a dôslednosť, aby ste neustále udržovali vysokú pozíciu vo ... Čítať viac