30. januára 2018 SEO 24

10 tipov ako zostať vpredu v digitálnom marketingu

Pri rýchlom vývoji digitálneho marketingu, ako zostanete na špici?

Ako zostať vpredu v digitálnom marketingu

Každý nový rok prináša nové technológie, nové reklamné formy a množstvo problémov, s ktorými sa nie je niekedy jednoduché vysporiadať. Nástroje a techniky, ktoré fungovali jeden rok, tu vždy nebudú a tieto rýchle zmeny ma ponechávajú a môj tím v pretekoch.

V posledných troch desaťročiach sa vývoj reklamného priemyslu zrýchlil takmer nepredstaviteľne. Postupný pohyb z tlače do rádia a potom do televízie bol nahradený skokom a hranicami digitálneho veku. Ak budeme naďalej splňovať potreby priemyslu, je veľmi dôležité, aby sme sa rýchlo prispôsobili.

Nezáleží však na tom, koľko podporných riadiacich pracovníkov sa ponúka, ale veľká časť učenia je zameraná na seba. Ako teda zostávame na špici? Tu je 10 tipov:

1.Buďte zvedaví

Výskumy ukazujú, že nielenže máme lepšie vedomosti o veciach, o ktoré máme záujem, ale zároveň sme skutočne viac vnímaví k novým informáciám. Bez ohľadu na subjekt, ktorý inšpiruje našu zvedavosť. Snažte sa nájsť tie konkrétne časti projektov, ktoré vás zaujímajú a prinútia vás kopať hlbšie.

S praxou môžete kultivovať zvedavosť ako zvyk – pýtať sa na nasledovné otázky a pokúšať sa premýšľať o problémoch z viacerých uhlov. Nepovažuje sa to ale za absolútne nevyhnutné pre každú úlohu.

2.Buďte lepší

„Dobrí umelci kopírujú; skvelí umelci ukradnú „- alebo tak nejak sa to hovorí. Keď vidíme niečo, čo funguje, či už je to úžasná reklama alebo inovatívny pracovný postup, replikácia prinesie len málo výsledkov. Každý projekt je jedinečný a konkrétny nástroj alebo technika, ktorá funguje pre jedného skvele, nemusí byť správnym prístupom pre druhého.

Keď narazíme na úspešnú prezentáciu alebo kampaň, musíme sa opýtať, aký problém bol vyriešený alebo aká prekážka bola prekonaná. Tým, že zvedavosť prináša účinné riešenia, môžeme lepšie pochopiť, ktoré diely sú dôležité pre našu prácu.

3.Učte sa z chýb

Vedci nedávno zistili, že neuróny, ktoré sú zodpovedné za pozorovacie učenie, sú tie isté ako keď zažijeme schadenfreude: radosť z neúspechu druhých. Naše mozgy sú naučené, aby sa poučili z rozhodnutí druhých a kop, ktorý dostaneme, keď narazia, môže byť evolučným podnetom na to, aby ste si všimli, kde sklamali.

Pochopenie toho, prečo zdanlivo hermetická prezentácia minula jej značku, nám môže pomôcť vyhnúť sa podobným chybám v budúcnosti a môže poukázať na oblasti s vysokým potenciálom rastu.

4.Zostaňte informovaný

Držať krok s vývojom v priemysle je rozhodujúce pre náš vlastný rast, či už sú to diskusie pri káve, firemné zdroje alebo nezávislé články.

Je vždy lákavé si myslieť: „Naučil som sa pre dnešok dosť“, najmä v pracovnom prostredí, ktoré sa točí okolo výskumu, firemného vzdelávania a inovácií. Je však pravdepodobné, že otázka, ktorá niekoľko týždňov bzučí vo vašej hlave, je predmetom nového myslenia. Alebo možno je to zvláštny nový fenomén, ktorý ste si všimli v priemyselnom stĺpci.

5.Buďte pozorní

Zatiaľ čo sady nástrojov a stratégie, ktoré naši konkurenti používajú na to, aby boli v popredí, sú často tajné, ich vplyv na produkt je viditeľný pre každého, kto sa na to pozrie. Kedykoľvek ideme do kancelárie alebo surfovať po internete počas obednej pauzy, sme vystavení úspechom (a neúspechom) týchto pokusov o inováciu.

Zatiaľ čo je jednoduché prechádzať reklamami v našom úsilí o okamžitý cieľ, zamyslite sa na chvíľku a spýtajte sa, prečo určitý banner zachytil naše oko alebo prečo YouTube reklama klesá k nule, je to dôležitou súčasťou rozvíjania vlastnej práce.

Na čo sa zamerať v digitálnom marketingu SEO24

6.Experiment

Všetci sme počuli: „Ak to nie je pokazené, neopravujte to.“ Inovácia však súvisí s posúvaním hraníc „čo nie je pokazené“.

Je dôležité neustále experimentovať s novými postupmi a technikami. Nie je potrebné vyhadzovať pravidlá, ktoré už poznáte. Pridaním vlastných myšlienok na osvedčený nástroj alebo zahrnutie nového prístupu do inak konvenčného projektu môže byť skvelá príležitosť učiť sa.

Väčšina týchto prídavkov by mala mať vysokú pravdepodobnosť úspechu – je to dobré miesto na „ukradnutie“ úspešnej techniky – ale vždy existuje priestor na intuíciu.

7.Plánujte čas učenia

Zablokovaním času v nabitých plánoch a stanovením konkrétnych (krátkodobých a dlhodobých) pevných “časov“ môžeme urobiť pravidelné učenie viac zaangažovanými a odmeňujúcimi skúsenosťami. Strávte pol hodinu vo svojej obľúbenej kaviarni čítaním obchodnej tlače alebo sa stretnite so spolupracovníkmi na kávu a podeľte sa o novinky medzi sebou.

Môžeme maximálne využiť zvyčajnú zvedavosť tým, že venujeme čas učeniu sa a tým, že si dáme ciele a stimuly, aby sme tento čas čo najlepšie využili.

8.Buďte proaktívni

Váš šéf chce, aby ste sa naučili, pravdepodobne ešte viac ako sa učíte. Veľký šéfovia a manažéri sú bohužiaľ často vzdialení od okamžitej reality ich tímu.

Táto frustrujúca fáza vášho pracovného postupu, alebo procedúr, ktoré zažíva každý v kancelárii a škrabe si popritom hlavu. Pre vás je to možno zrejmé, ale nemusí to zachytiť ani oko manažéra, najmä ak ste našli efektívne krátkodobé riešenie.

9.Nájdite mentora

Mentori môžu pomôcť nájsť vývoj v širšom pohľade na odvetvie, a to nielen pomôcť nám zamerať sa na to, kde sme, ale aj budovať krajší obraz toho, čo príde. Navyše, zatiaľ čo samotné pozorovanie môže odhaliť, ako to funguje, on môže mať skúsenosť pochopiť prečo.

Naplánovanie obeda s niekým, koho obdivujete, alebo požiadať o konštruktívnu spätnú väzbu o vašej práci, vám poskytne prehľad o voľbách a stratégiách, ktoré slúžia tým, ktorí prišli pred vami, rovnako ako vám môže pomôcť identifikovať nástrahy, ktorým sa chcete vyhnúť.

10.Poznajte sami seba

Môžeme sa stať skutočne efektívnymi žiakmi tým, že sa zameriame rovnako kriticky na vlastnú prácu,tak isto ako na prácu druhých. To sa môže stať predtým, než začneme nový projekt. Tým, že sa nám podarilo zistiť, kam sme sa v minulosti stratili alebo po dokončení, keď sme si sadli, aby sme zvážili, kde sme excelovali a kde sme sa nedostali.

Používanie týchto poznatkov na stanovenie cieľov pre seba a na informovanie vyvíjajúcej sa stratégie úspechu je jediný spôsob, ako efektívne aplikovať techniky učenia, ktoré integrujeme do našich životov.

Konštantný tok priemyslu môže vyzerať skľučujúco, ale učenie sa zvyku je jednoduchým krokom k udržaniu dôsledného spojenia so spotrebiteľmi. Pamätajte schopnosť učiť sa a prispôsobiť sa vám bude trvať celý život.