8. októbra 2019 SEO24 Mastermind

Entity a budúcnosť SEO

Prečo musíme myslieť na entity a budúcnosť SEO

SEO entity a buducnost SEO

Je čas myslieť na entity a budúcnosť SEO. Na čo by sme sa mali zamerať? Je čas zistiť viac o entitách a o tom, ako ovplyvňujú naše stratégie SEO.

Definovanie entity pre SEO

Google považuje entitu ako vec alebo koncept, ktorý je jedinečný, jedinečný, dobre definovaný a odlíšiteľný. V podstate sa jedná o subjekty v SEO s najvýznamnejšou koncepciou.

V roku 2012 Google začal s vyhľadávaním entít. Reálne subjekty a ich vzťahy začali byť hodnotiacimi signálmi. O rok neskôr sa Google začal zameriavať na sémantiku, aby bol algoritmus hodnotenia inteligentnejší. Potom sme v roku 2015 zistili, že výsledky vyhľadávania v rebríčku sa začali zakladať na metrikách entít.

Preto je čas začať sa viac zameriavať na entity a ako ovplyvňujú naše SEO.

Potom je užitočné si zapamätať, že každá stránka pozostáva z mnohých entít. Interné spojenia sú jednoducho vzťahy medzi entitami. Náš obsah sa jednoducho skladá z entít a ich vzťahov.

Budúcnosť vyhľadávania a entít

Keď uvažujeme o budúcnosti vyhľadávania, musíme mať na pamäti, že Google sa stáva múdrejším.

Tu je niekoľko tipov, ktoré pripravia na budúcnosť vašu stratégiu SEO:

  • Hodnotenie bude viac o signáloch v reálnom svete. To znamená, že musíme preskúmať správnu rovnováhu medzi súčasnou taktikou SEO a značkou, ktorú budujeme, so starým školským marketingom.
  • Hlasové vyhľadávanie je o úmysle konverzačných otázok. Konverzačný obsah sa stane veľmi dôležitým.
  • Vďaka mobilnému vyhľadávaniu bude miestne SEO nevyhnutné pre všetkých. Konzumácia obsahu prostredníctvom mobilných telefónov nás núti myslieť na naše mobilné stratégie a na ich zlepšenie. V skutočnosti bude miestne SEO kľúčom k nášmu budúcemu úspechu. Odkazy od miestnych firiem budú dôležité, aj keď nesúvisia s vašim podnikaním.
  • Google My Business je vaše priame rozhranie k informáciám spoločnosti Google o vašej firme. Ďalej sa prelína s mobilnými SERP, ktoré ešte viac rozvíria vody medzi online a offline akciami.
  • Začnite písať obsah, ktorý jedinečným spôsobom odpovedá na otázky. Je užitočné prečítať nahlas váš obsah. Konverzačný obsah vám pomôže ovládnuť nový svet entít a ich vzťahov, ktoré ovplyvňujú hodnotenie.
  • Ďalším vynikajúcim tipom, ktorý môže byť veľmi užitočný, je že sa zacieľujete na bohaté úryvky. Nie je to cieľ, ale správne myslenie, ktoré vám pomôže vytvoriť relevantnejší obsah.

V oblasti SEO potrebujeme prestať robiť štyri veci

Musíme prestať robiť tieto veci, ktoré ovplyvnia budúci úspech našej stratégie SEO:

1. Prestaňte sa sústrediť na párovanie kľúčových slov

SEO bude menej o písaní obsahu so správnymi kľúčovými slovami a viac o najlepšej odpovedi na základe zámeru vyhľadávania.

2. Prestaňte sa sústrediť na jednotlivé stránky

Zostavte svoju entitu a potom venujte pozornosť tomu, ako je prepojená s inými entitami.

3. Prestaňte premýšľať o optimalizácii jednotlivých prvkov stránky

Optimalizácia by sa nemala zameriavať na jednu stránku, ale skôr na celkové entity a ako ich vzťahy môžu zlepšiť váš úspech.

4. Prestaňte sa sústrediť na budovanie odkazov ako najdôležitejšiu taktiku SEO

Na odkazoch bude pravdepodobne vždy záležať, ale budú menej dôležité, pretože spoločnosť Google bude lepšie rozumieť signálom entity.

,