Mesiac: september 2019
Holistické SEO
Holistické SEO: Vylepšite všetky aspekty svojich webových stránok SEO24.sk sa snaží bojovať proti myšlienke, že holistické SEO je len trik. Aj keď vás môžu triky dostať rýchlo vyššie, zvyčajne z dlhodobého hľadiska nefungujú a dokonca môžu zlyhať. Trvalé umiestnenie v sieti Google si vyžaduje rozsiahlu stratégiu SEO zameranú na všetky aspekty vašich webových stránok. Technické veci, používateľské prostredie, obsah na vašom webe a bezpečnosť vášho webu musia byť v poriadku. Aby ste si udržali dobré umiestnenie v Google, mali by ste si vytvoriť komplexný prístup SEO. Dovoľte nám vysvetliť, čo to je, tu Čo je to holistické SEO? Holistické SEO ... Čítať viac
Zmena domény a vplyv na SEO
Ako zmena domény ovplyvní SEO Prehľad vzťahu domén a SEO a o tom, ako to celkovo ovplyvní vašu digitálnu stopu. Keď prevádzkujete webovú stránku, digitálna stopa, ktorú vytvoríte, má rozhodujúcu úlohu v tom, ako sa vaše webové stránky pohybujú medzi vyhľadávacími nástrojmi. Či už ide o blog, internetový obchod alebo stream, ciele sú viac-menej rovnaké. Získanie návštevnosti, vytvorenie povedomia a generovanie konverzie. Na dosiahnutie tohto cieľa webmasteri trávia obrovské množstvo času zvyšovaním svojho organického webového prenosu, zvyšovaním objemu konverzií a praktizovaním rôznych techník SEO na zviditeľnenie svojej značky. V určitom okamihu tejto online cesty môže prísť čas, keď si myslíte, ... Čítať viac
Testovanie užívateľmi 2. časť
Typy testovania užívateľmi V prvej časti sme si povedali čo je to testovanie užívateľmi a prečo ho používať. Teraz sa zameriame na to ako testovať. Môžete si vybrať z niekoľkých taktík testovania užívateľmi. Zhrnieme ich nižšie: Živé testovanie užívateľmi s moderátorom Keď uskutočňujete test naživo, vaši testeri a moderátor sa skutočne stretnú na mieste, ktoré si sami vyberiete. Miesto sa môže líšiť v závislosti od typu užívateľského testu, ktorý budete robiť. Keď testujete web alebo softvérový produkt, môžete zvoliť tichú kanceláriu. Keď by však mal váš tester testovať skutočný produkt, mohli by byť vhodnejšie iné miesta. Možno súhlasíte, že na ... Čítať viac
Používateľské testovanie 1. časť
Čo je používateľské testovanie a prečo by ste ho mali používať? Sledovanie (potenciálnych) klientov, ako používajú vaše webové stránky alebo používanie vašich produktov, vám môže poskytnúť veľa nových poznatkov. Keď zistíte, ako navigujú, vyhľadávajú alebo kliknú na vaše stránky, môžu vám poskytnúť informácie, ktoré by ste z analýzy údajov nedostali. A ako viete, že váš produkt je naruby, možno ste si vytvorili nejaké slepé miesta. Ste pripravení objaviť svoje slepé miesta? Začnite používateľské testovanie! Spoznávanie publika je nevyhnutné, ak chcete byť úspešní v oblasti marketingu a SEO. Preto pravidelne píšeme o metódach, ako získať viac informácií o svojich zákazníkoch, používateľoch ... Čítať viac
Aplikácia vedy o údajoch
Ako aplikujete vedu o údajoch na svoje údaje SEO? V predchádzajúcej časti sme sa zaoberali prečo a ako veda o údajoch môže pomôcť SEO. Postupujte podľa nižšie uvedených spôsobov a dozviete sa ako aplikovať vedu o údajoch na vaše SEO kampane: 1. Vyberte zdroje údajov Pochopte, že kvalita vašich zdrojov údajov má priamy vplyv na vaše poznatky o údajoch tým pádom aj ich aplikáciu. Potrebujete správne nástroje na presnejšie sledovanie dôležitých metrík. Najdôležitejšie nástroje, ktoré vám pomôžu zhromaždiť správne údaje a robiť lepšie rozhodnutia, sú Google Analytics, SEMrush a Ahrefs. 2. Namiesto „údajov“ a „nástrojov“ myslite na „ekosystém“. Aplikácia vedy o údajoch nie je ... Čítať viac
Veda o údajoch
Ako vylepšiť SEO pomocou vedy o údajoch Preč sú dni, keď sa jednoduchým vylepšením obsahu alebo značky nadpisov mohla vaša stránka dostať na vrchol výsledkov vyhľadávania. Algoritmus Google je teraz oveľa ťažší ako predtým. Okrem toho 75 percent používateľov online sa poriadne ani nepozrie na inú ako prvú stránku výsledkov vyhľadávacieho nástroja. Tu prichádza na rad veda o údajoch. Ako si dokážete predstaviť, práve teraz je priestor SEO vysoko konkurenčný a spoločnosti sa už nemôžu spoliehať na základné techniky. Pomocou vedy o údajoch sa však môžete uistiť, že šance budú vždy vo váš prospech. Čo je to veda o údajoch? ... Čítať viac
Univerzálny SEO spôsob? 2. časť
Niektoré veci sú univerzálne 2. časť Okrem korelujúcich faktorov sú niektoré prvky organického vyhľadávania (v rámci spoločnosti Google) univerzálne a mali by sa skutočne považovať za základy na všetkých webových stránkach. Sú to tieto: Rýchlosť stránok Dôležitá pre SEO a použiteľnosť stránok. Dnes to nie je až taký problém, vzhľadom na zvýšenú pozornosť, ktorú spoločnosť Google dávala rýchlosti stránok v predchádzajúcich rokoch, čo z nej robilo hlavnú súčasť procesu auditu SEO a preto ju považujeme za univerzálny SEO spôsob. Väčšina webových stránok teraz beží aj za CDN, ktoré umožňujú napríklad komprimáciu JS / CSS a HTML. Vzhľadom na zameranie rýchlosti ... Čítať viac
Jediný SEO spôsob? 1. časť
Neexistuje jediný spôsob, ako robiť SEO 1. časť Pochopenie toho, že žiadne dve SEO kampane nie sú rovnaké, je výzvou pri získavaní širších obchodných skúseností z projektov. Neexistuje jediný SEO spôsob. Jedným z príkladov, ktorý mi vydrží, je spolupráca so spoločnosťou, ktorá porovnávala svoje webové stránky a infraštruktúru s webmi BBC News. „BBC to nerobí tak,“ bola bežná veta vrhnutá do debaty. Po spolupráci s viacerými organizáciami, od živnostníkov po veľké spoločnosti, je jedna vec zrejmá. Aj keď osvedčené postupy SEO môžu byť dôsledným meradlom, na ktoré sa zameriavame, nie sú dve úspešné stratégie SEO rovnaké. Keď sa pozrieme na ... Čítať viac