Niektoré veci sú univerzálne 2. časť
Okrem korelujúcich faktorov sú niektoré prvky organického vyhľadávania (v rámci spoločnosti Google) univerzálne a mali by sa skutočne považovať za základy na všetkých webových stránkach.
Sú to tieto:
Rýchlosť stránok
Dôležitá pre SEO a použiteľnosť stránok. Dnes to nie je až taký problém, vzhľadom na zvýšenú pozornosť, ktorú spoločnosť Google dávala rýchlosti stránok v predchádzajúcich rokoch, čo z nej robilo hlavnú súčasť procesu auditu SEO a preto ju považujeme za univerzálny SEO spôsob.
Väčšina webových stránok teraz beží aj za CDN, ktoré umožňujú napríklad komprimáciu JS / CSS a HTML.
Vzhľadom na zameranie rýchlosti stránok vo všeobecných marketingových článkoch si viac majiteľov webových stránok, ktorí nemusia byť technicky dôvtipní, uvedomuje jej dôležitosť – a to isté možno povedať aj o HTTPS.
Vykreslenie JavaScriptu
Ak prevádzkujete webovú stránku postavenú na JavaScripte, musíte použiť dynamické vykresľovanie alebo vykresľovanie na strane servera.
Je tiež dôležité vziať do úvahy rozdiely medzi odpoveďou HTML a poskytnutou odpoveďou a ak je to možné, mať zavedené núdzové riešenie iné ako JS, pretože to môže ovplyvniť:
- Indexové prehľadávanie webových stránok.
- Nové zistenie adresy URL.
- Nové indexovanie adries URL.
Strojové učenie a webový korpus
Ide o prístupy a stratégie medzi konkurenčnými webovými stránkami, ktoré sa zvyčajne prekrývajú.
V príklade, keď spoločnosť Google posudzuje kvalitu stránky hovoriacej o proteínových tyčinkách, hľadá informácie vo webovom korpuse. Zvyčajne nájdete stránky obsahujúce tabuľky výživových hodnôt a zoznamy zložiek a alergénov.
Z tohto dôvodu by videli kľúčové slová ako [kalórie], [tuky], [cukry] a potom rozlišovali kľúčové slová ako [organické] a [vegánske].
Pri použití na inú vertikálu, ako je napríklad cestovanie, môže stránka zacielená na [talianske výlety] hovoriť aj o [rímske koloseum], [miláno], [benátky] alebo [pompeje].
Ak Google nájde 100 webových stránok so zacielením na stránku [talianske výlety] a 87 zo 100 obsahuje skupinu súvisiacich tém a kľúčových slov a 13 nie, strojové učenie (a logika) pôjde s konzistentnejším korpusom.
To je tiež prípad, keď sa prestanete pozerať na jednotlivé stránky a začnete sa pozerať na:
- Hlavné prvky obsahu / podporujúci obsah v celej doméne.
- Interné prepojenie, ktoré vytvára malé mikrostránky užívateľskej hodnoty okolo témy s obsahom, ktorý sa zameriava na viacero zámerov používateľa (t.j. Komerčné stránky, príručky a blog).
Pretože spoločnosť Google si je vedomá toho, čo hovorí webový korpus, musíte byť v súlade s ním a potom vypracovať stratégiu, aby ste sa dostali k lepšiemu hodnoteniu.
Optimalizácia pre váš obchodný model
Je dôležité, aby ste pre svoj obchodný model a cieľovú skupinu používateľov používali správne stratégie – berúc do úvahy svoj konkurenčný priestor. Univerzálny SEO spôsob je ale len začiatok. Preto pokračujte a zlepšujte svoje SEO aj inými možnosťami.
Aj keď niektoré technické prvky SEO sú univerzálne, nie je možné slepo napodobňovať stratégie medzi webovými stránkami a očakávať rovnaké výsledky. Preto je ťažké predvídať vplyv konkrétnych úloh SEO. Z dôvodu veľkého počtu premenných (interných a externých) nie sú dve webové stránky „rovnaké“. Nestačí len povedať, že webová stránka je „podobná“.
Ak potrebujete pomôcť s optimalizáciou kontaktujte www.seo24.sk/kontakt alebo www.dtp-media.com/kontakt.