29. augusta 2019 SEO24 Mastermind

Hodnotenie obsahu

Prečo váš obsah nie je hodnotený

SEO hodnotenie obsahu

Ak ste so SEO iba okrajovo oboznámení, pravdepodobne ste počuli maximum „obsah je kráľ“. Aj keď dnes nebudeme diskutovať o tejto presnej téme, toto tvrdenie tu stále má určitý význam. Predpokladajme, že ste vykonali prieskum trhu, zamerali ste sa na stránky s vysokou návštevnosťou, ktoré chcete optimalizovať, a napísali ste perfektný obsah obsahujúci kľúčové slová.

Potom ju zavesíte na svoje stránky, sedíte a čakáte. Uplynuli mesiace a tieto stránky stále nie sú hodnotené dobre. V skutočnosti nedochádza k takmer žiadnej zmene pozícií a tržby sú stále na minime.

Koľko z vás bolo presne v tejto pozícii?

Urobili ste všetko, čo ste vedeli, že musíte urobiť, ale z nejakého dôvodu to jednoducho nefungovalo.

Je zrejmé, že to bude pre vás frustrujúca situácia. Všetko však nie je nevyhnutne stratené a obsah, ktorý ste ako otroci vytvorili nemusí byť zbytočný. Hodnotenie obsahu sa dá získať aj neskôr.

O čom píšete?

Aby bol váš obsah považovaný za relevantný, musí mať niekoľko kvalít. Musí byť originálny, autoritatívny a priamo súvisieť s webovou stránkou, na ktorej bude zverejnený. Vyhľadávacie nástroje vedia, že používatelia nemajú záujem čítať duplicitný alebo irelevantný obsah. Ak chcete nájsť takýto obsah, musíte sa ponoriť hlboko do SERP spoločnosti Google.

To nie je miesto, kde chcete byť.

Vykonajte výskum vopred, aby ste mohli písať skvelý obsah, ktorý by ste si chceli prečítať, ak by ste hľadali tému online. To všetko bude viesť k tomu, aby vaše stránky vyšplhali na tieto SERP.

Aké kľúčové slová používate vo svojom obsahu?

Problém s kľúčovými slovami vo vašom obsahu otvára určitý druh tajomných komnát. Možno budete musieť skontrolovať typ výskumu kľúčových slov, ktorý robíte. Musíte útočiť na kľúčové slová s veľkým objemom vyhľadávania, ale ako ste si možno všimli, môže byť celkom náročné umiestniť sa na kľúčové slová, ako napríklad „záhradné náradie“ alebo „právnici bratislava“.

Okrem toho, rovnako ako obsah môže starnúť a stať sa nevyhnutným pre optimalizáciu, potrebujú sa obnoviť, aj kľúčové slová. Kľúčové slovo s najlepším výkonom, ktoré pre vás urobilo minulý rok alebo dokonca minulý mesiac veľa, môže urobiť medzitým niekoľko zábavných vecí.

Aktualizácia, aktualizácia, aktualizácia

V súčasnosti by ste si mohli všimnúť spoločnú tému vo všetkých týchto bodoch: relevantnosť určuje vaše poradie. Hovorili sme o tom, ako bude relevantný obsah s novými kľúčovými slovami viesť k tomu, aby používatelia skutočne našli váš web. Práve o tom je hodnotenie obsahu.

A rovnako tak, že obsah alebo kľúčové slová, ktoré boli relevantné pred niekoľkými mesiacmi, sa môžu rýchlo stratiť v prospech vyhľadávacích nástrojov, aj v prípade, že svoj obsah pravidelne neaktualizujete, môže sa váš web sám tiež zhoršiť.

Prezrite si kľúčové slová, ktoré váš obsah používa, a podľa potreby ich aktualizujte. Ak váš web ešte nemá, je tiež dobré založiť firemný blog a pravidelne zverejňovať obsah podľa plánu.

Ako si viete predstaviť, viac-menej dodržanie termínov tohto harmonogramu zverejnením nových blogových príspevkov povie vyhľadávacím nástrojom, že vaše stránky sú aktuálne a relevantné.

Záver o obsahu

Teraz, keď premýšľate o všetkom, čo sme vám predstavili, nezabudnite, že na vaše hodnotenie môže mať vplyv aj množstvo technických problémov so SEO.

Mobilná rýchlosť, doba načítania stránky a problémy s vaším súborom Sitemap XML môžu všetkých používateľov odradiť od vášho webu.

A pamätajte: keď je váš obsah, kľúčové slová a webové stránky aktuálne a sa riešia problémy používateľov, vaše SEO bude o míle vzdialenejšie od vašich konkurentov, ktorí si nie sú tak vedomí svojich problémov ako vy. Vieme, že dosiahnuť dobré hodnotenie obsahu nie je jednoduché a preto ak potrebujete pomôcť s optimalizáciou svojich webových stránok kontaktujte www.seo24.sk/kontakt alebo www.dtp-media.com/kontakt.

,