7. mája 2019 SEO24 Mastermind

Zníženie výdavkov za kliknutie I. časť

Tipy na zníženie CPC pre vyššiu ziskovosť I. časť

SEO znizenie CPCV oblasti digitálneho marketingu znamená vlastníctvo značky všetko. Dá sa povedať, že takmer všetci inzerenti vo vyhľadávacej sieti pociťujú, že prevažná väčšina ich návštevnosti a príjmov pochádza z ich značkových iniciatív.

Jednoducho povedané, marketing vyhľadávačov (SEM) je niečo, čo inzerenti potrebujú plne ovládať a zamerať sa na optimalizáciu. Ako už bolo povedané, jednou z najväčších výziev v tomto priestore je optimalizácia výdavkov. Čo najefektívnejšie a najúčinnejšie vo vzťahu k úrovniam ceny za kliknutie.

Mnohí inzerenti, ktorí vedia, že značkové kampane sú pre platené vyhľadávanie tak dôležité, sa rozhodnú maximalizovať ceny za kliknutie na ich kľúčové slová. Znamená to, že priestor pre CPC alebo peňažná medzera medzi maximálnou cenou za kliknutie a priemernou cenou za kliknutie kľúčového slova bude oveľa väčšia, ako je potrebné.

V ich mysliach to zaisťuje, že zachytávajú maximálne množstvo dopravy bez obetovania mena ich značky. Hoci teória tohto prístupu je technicky presná, títo jedinci nie sú vôbec takí efektívni s nákladmi klientov. Títo manažéri kampaní tiež umožňujú, aby algoritmy Google a Bing mali väčšiu možnosť účtovať si peniaze navyše.

Inzerenti SEM spravidla padnú do tejto pasce z dobrého dôvodu, pretože chcú zabezpečiť, aby eliminovali konkurenciu na značkovom priestore svojho klienta.

Domnievame sa však, že minimalizácia výšky medzi maximálnou cenou za kliknutie a priemernou cenou za kliknutie v čase umožní týmto inzerentom, aby konečne znížili úrovne výdavkov bez obetovania objemu používateľov alebo návštevnosti.

Čo sme urobili, aby sme dokázali túto teóriu

Uskutočnili sme niekoľko testov, aby sme zistili, ako bola ovplyvnená návštevnosť. Spočiatku sme znížili naše ceny na polovicu, ale v dôsledku toho sme okamžite videli pokles návštevnosti. Potom sme skúsili iný prístup a premýšľali o tom, čo by sa stalo, keby sme sa postupne snažili o znižovanie našich ponúk? To by nám umožnilo pozorne sledovať podiel na návštevnosti a zobrazení a vrátiť sa späť, ak by sme niekedy klesli pod určitú hranicu objemu. Nakoniec sme zistili, že ak hráte tento dlhodobý tanec s vyhľadávačom, teória platí. Môžete znížiť priemernú cenu za kliknutie, zachovať konzistentnú úroveň návštevnosti a nakoniec znížiť ceny za kľúčové slová.

Uskutočnenie

Pred spustením testu prechádzky nadol je dôležité, aby ste auditovali svoj účet pre potenciálne riziká a odhadli očakávaný vplyv. Tu je niekoľko predbežných kontrol, ktoré odporúčame:

  1. Konkurenčné prostredie: Pozrite sa na aukčné postrehy na vaše kľúčové slovo za uplynulý rok a všimnite si, koľko konkurentov sa zapojilo do aukcii, ako aj ich priemerný podiel zobrazení. Čím vyššia je konkurencia, tým vyššie je riziko, pretože inzerenti budú schopní predbehnúť vašu pozíciu bez toho, aby sa uchádzali o agresívne ponuky. Vyššia konkurencia tiež obmedzuje možnosť riadiť nižšie náklady, pretože aukčná činnosť je kľúčovým komponentom algoritmu skóre kvality spoločnosti Google.
  2. Výpočet priemernej výšky: Ďalšia dôležitá kontrola sa zameriava na priemernú cenu za kliknutie v porovnaní s aktuálnou cenou. Rozdiel medzi cenou a priemernou cenou za kliknutie sa rovná výške prekladu. Väčšia priemerná výška znamená viac príležitostí pre prírastkovú efektívnosť. Keďže každý inzerent žije v jedinečnom digitálnom prostredí, nemáme konkrétny prahový limit, ktorý by znamenal možnosť úspor nákladov. Vo všeobecnosti sme uskutočnili úspešné testy s inzerentmi, ktorí majú pomer výšky nad osem. Inzerent s dvoj-eurovou ponukou a priemernou cenou za kliknutie dvadsať centov je napríklad kvalifikovaný kandidát. Naše najúspešnejšie prípadové štúdie zahŕňali inzerentov s nižšou konkurenciou a väčším rozložením.