Tri nápady na vytvorenie produktovej stránky s vysokou konverziou
Tvrdá konkurencia na trhu elektronického obchodovania vedie maloobchodníkov k neustálemu vyhľadávaniu nových nápadov na zlepšenie UX internetových obchodov. Optimalizácia stránky produktu je jednou z kľúčových oblastí tohto vylepšenia.
Preskúmali sme osvedčené postupy vedúcich pracovníkov elektronického obchodu a úspešné príbehy menších obchodníkov, a prišli sme s tromi vychytávkami, vďaka ktorým každá stránka produktu konvertuje viac návštevníkov na zákazníkov.
1. Optimalizujte popisy produktu
Dobrý opis produktu je hlavným faktorom, ktorý ovplyvňuje želanie zákazníkov nakupovať. Problém je, že zákazníci chcú získať odpovede na svoje otázky, ale nechcú veľa čítať. Priemerný návštevník dá webovej stránke nie viac ako 15 sekúnd na zachytenie ich pozornosti. Ak popis produktu nespĺňa tento čas, nekonvertuje sa.
Zákazníci rozmýšľajú o rôznych aspektoch produktu: Niektorí majú záujem o materiály, niektorí sa viac zaujímajú o trvanlivosť. Ak chcete, aby sa produktová stránka dobre konvertovala, musíte nájsť rovnováhu medzi informatívnosťou a stručnosťou. Tu sú najlepšie postupy v popise produktov odvodené z úspechu lídrov na trhu:
Začnite s jedinečným hodnotovým návrhom: Stručný opis produktu, ktorý víta potenciálneho kupujúceho, musí jasne vysvetliť, čo je na tejto položke tak zvláštne. Predajná stránka produktu nehovorí o funkciách, ukazuje, aké konkrétne výhody zákazníci získajú pri kúpe položky.
Vyhnite sa vizuálnemu preťaženiu: rozdeľte kľúčové informácie pomocou hlavičiek a skladacích sekcií, aby ste ušetrili miesto na stránke. To robí stránky produktu transparentnejšími a interaktívnejšími, ako aj minimalizuje čas potrebný na získanie kľúčových myšlienok.
2. Dajte ľuďom viac obrázkov na opis položiek
Ľudské bytosti sú veľmi dobré pri spracovaní vizuálnych informácií, oveľa lepšie ako pri čítaní. To znamená, že obrázky a farby na stránkach produktu vytvárajú lepší dojem položiek, a preto sú ešte dôležitejšie ako opisy.
Veľkosť záleží: Obraz produktu je jediný spôsob, ako môže zákazník cítiť výrobok. Tak sa uistite, že zákazníci ho môžu priblížiť, aby preskúmali produkt podrobne (jeho tkanina a drobné časti). Toto nie sú len slová. Väčšie obrázky skutočne pomáhajú.
Na veľkosti záleží tiež: Prekvapivo, je to obyčajná chyba ukázať výrobok len z prednej strany. Zákazníci chcú vidieť vnútorné vrecká kabelky, zadnú časť oblečenia a podrážku topánky. Dobre nastavená stránka obsahuje produkt z rôznych uhlov pohľadu alebo dokonca poskytuje video, ktoré ukazuje, ako vyzerá v pohybe.
Zákazníci si chcú vyskúšať predmety: Online nakupujúci sa obávajú, ako budú položky vyhovovať skutočným, a nie profesionálnym modelom. Mnohé úspešné internetové obchody ukazujú svoje produkty na ľuďoch s rôznymi tvarmi tela. To pomáha zákazníkom predstaviť si položky, uľahčiť a urýchliť nákupné rozhodnutia.
3. Dialóg so zákazníkmi
Majú internetoví predajcovia menej príležitostí hovoriť so svojimi zákazníkmi akov kamenných obchodoch? Naozaj nie. Hoci komunikácia medzi webovými obchodmi a nakupujúcimi sa nestane tvárou v tvár, obchodníci môžu stále povedať všetko, čo chcú zákazníci počuť a požiadať o všetko, čo potrebujú vedieť.
Ak chcete objasniť akékoľvek pochybnosti, pridajte do popisu často kladené otázky a tipy. FAQ má niekoľko výhod:
- Odpovedá na otázky zákazníkov, ktorí sú už na stránke.
- Z výsledkov vyhľadávania prehliadača priláka nových návštevníkov na produktové stránky.
- Pomáha udržiavať popisy produktov krátke.
Čo bude ďalej?
Bez ohľadu na to, či ide o osvedčené postupy, pracujú dobre deväťkrát z desiatich. Nanešťastie neexistuje žiadna záruka, že váš prípad nie je desiaty. Dôverné pečate spravidla zlepšujú konverziu, pretože webové stránky vyzerajú dôveryhodne. Čo to pre vás znamená? Teória stojí za prečítanie, ale skutočné výsledky sa objavia až po testovaní a skúšaní. Venujte dostatok času na overenie svojich nápadov a určite nájdete cestu na stránku s vysokým konvertovaním produktov.