26. marca 2019 SEO24 Mastermind

Rozprávanie na stránkach produktu I. časť

Použitie rozprávania na stránkach produktu I. časť

SEO pribehy a blogySára a Ivan majú malé dieťa. Volá sa Milanko. Milanko má 10 týždňov a veľa plače. Sára a Ivan nevedia zastaviť jeho plač. Sú veľmi nervózny z jeho plaču, zlého spánku, sú rozrušení, unavení a vystrašení. Jedného dňa im dobrý priateľ dá darček. Je to detské nosítko a to má pomôcť upokojiť ich dieťa. Ivan sa ho rozhodne vyskúšať ihneď. Milanko sa hneď zamiluje do nosítka. Okamžite sa uvoľní, prestane plakať a zaspí. Od tej chvíle, Sára a Ivan nosili Milanka vo svojom detskom nosítku celé dni.

Rozprávanie je skvelá stratégia, ktorá sa používa na stránkach produktov. Prečo je však rozprávanie príbehov takým účinným nástrojom na vašich stránkach produktu? A ako by ste mohli používať rozprávanie príbehov na svojej vlastnej stránke elektronického obchodu? V tomto príspevku blogu vysvetlíme, prečo je na stránkach s produktmi a predajmi účinné rozprávanie príbehov. Budeme tiež zdieľať niektoré tipy, ako by ste mohli používať rozprávanie príbehov na stránkach s produktmi.

Pravdepodobne budete používať rozprávanie bez toho, aby ste to vedeli

Niektorí z vás už určite používate rozprávanie príbehov na svojich stránkach produktu. Ešte si to ani neuvedomujete. Je to vlastne dosť ťažké písať produktové stránky bez rozprávania príbehu. Vo svojej kópii pravdepodobne už opisujete, prečo je váš produkt tak úžasný. Väčšina z vás na to použije príklady. Príkladmi sú príbehy.

Pravdepodobne budete mať aj nejaké recenzie alebo posudky na svojich stránkach. Sú to aj príbehy. Možno ste o týchto veciach nerozmýšľali ako o príbehoch, ale o tom sú. Zaobchádzanie s príkladmi, prípadmi, recenziami a referenciami ako s príbehmi vám môže pomôcť vylepšiť stránky s produktmi. Pozrime sa na niekoľko tipov, ako efektívne používať rozprávanie príbehov na stránkach produktu.

Prečo je rozprávanie príbehov takou účinnou stratégiou na stránkach produktu?

Zobrazte, nehovorte …

Rozprávanie je účinné na stránkach produktu, pretože vám umožňuje ukázať ľuďom, prečo je váš produkt tak úžasný, namiesto toho, aby im to povedal. Mohol by som vám povedať všetko o našej fantastickej SEO práce (naozaj je super ?), ale bolo by to oveľa presvedčivejšie, keby sme vám ukázali, prečo je úžasná.

Príbeh klienta, ktorý najprv neporozumel SEO a urobil niekoľko významných vylepšení (za veľa peňazí), by bol omnoho presvedčivejší, ako keby sme vám o tom rozprávali my. Výrobca detských nosítok by mohol povedať o ich výrobku, ako upokojuje a uvoľňuje deti, ale príbeh o malom Milankovi z intra tohto príspevku je pravdepodobne presvedčivejší.

Zamerajte sa na problém namiesto produktu

Príbehy potrebujú problém a zameranie sa na tento problém má zvyčajne za následok dobrú predajnú kópiu. Pamätajte si štyri prvky dobrého príbehu, o ktorých sme písal v predchádzajúcom príspevku? Pre dobrý príbeh budete potrebovať charakter, problém, akciu a riešenie. Ak na svojich stránkach produktu používate príbehy, automaticky sa presuniete z vášho produktu na problém a riešenie, ktoré váš produkt ponúka. Vaša predajná kópia bude mať z toho prospech!