Mesiac: február 2019

Kontrolný zoznam SEO časť II.

Kontrolný zoznam údržby SEO: kľúčové štvrťročné a ročné úlohy V predchádzajúcej časti sme riešili denné a mesačné úlohy. Teraz sa zameriame na dlhodobejšie obdobia a úlohy, ktoré jednak zaberú viac času ale na druhej strane môžu priniesť pekné výsledky. Nasledujú niektoré z najdôležitejších štvrťročných a ročných úloh SEO, ktorým musíte venovať pozornosť ako súčasť pevného priebežného plánu údržby alebo riadenia. Štvrťročné Audit technických otázok Za predpokladu, že ste sa zaoberali technickými problémami na začiatku vášho zamerania na SEO a sledujete aj akékoľvek spúšťanie červených vlajok v každodennom, týždennom a mesačnom monitorovaní, je dôležité, aby ste každý štvrťrok vykonali širší pohľad prostredníctvom auditu. Tento audit by ... Čítať viac

Kontrolný zoznam SEO časť I.

Kontrolný zoznam údržby SEO: kľúčové denné a mesačné úlohy SEO je disciplína, ktorá si vyžaduje stratégiu a špecifickú taktiku, aby bola úspešná. Hoci audity a jednorazové optimalizácie môžu mať určitý vplyv na organické pozície, je ťažké nájsť udržateľné hodnotenie, ekologickú prevádzku a rast cieľových konverzií bez toho, aby došlo k určitému stupňu nepretržitého záväzku. Na základnej úrovni vieme, že vyhľadávacie stroje – najmä Google – sa neustále menia a upravujú signály a premenné vo svojich algoritmoch. Niekedy vieme, čo príde a môžeme plánovať, ak je to  oznámené. Vo väčšine prípadov však vopred nevieme o žiadnych algoritmických zmenách. Kedykoľvek vidíme zmenu ... Čítať viac

Kategórie a značky

Používanie stránok kategórií a značiek pre SEO Často sa stretávame na webových stránkach s kategóriami a štruktúrami značiek, ktoré sú nespravované. Dokonca aj veľké spravodajské weby môžu trpieť nadmerným používaním značiek a kategórií. Štítky a kategórie sú príkladmi systému taxonómie. Keď sa používa správne, dobrý systém taxonómie môže zvýšiť vaše SEO výsledky. Opačný prípad je tiež pravda: keď sa používa nesprávne, rozbije to pár vecí. Tento článok sa ponorí hlbšie, prečo sú tieto stránky tak dôležité a ako ich používať. Naším hlavným príkladom budú kategórie archívov. Kategórie archívov sú vstupné stránky Archívy vašich kategórií sú pre SEO dôležité. V skutočnosti, ... Čítať viac

SEO pre spravodajské weby

Ako optimalizovať spravodajské stránky Ak je vaša webová stránka hlavne o novinkách, môžete toho vymyslieť veľa pri optimalizácii vyhľadávacích nástrojov. V tomto príspevku sa budeme zaoberať niektorými vecami, ktoré musíte mať na pamäti, konkrétne pri optimalizácii spravodajskej webovej stránky. Po prvé, ujasnime si význam „spravodajského webu“. Ak vlastníte stavebnú firmu a na jej webstránke sekciu správ, nejde o spravodajskú webovú stránku. Pre takéto prípady je oveľa ťažšie dostať sa do služby Google News. Vaše správy nemusia byť indexované tak rýchlo ako správy na iných webových stránkach, ktoré sa zameriavajú výlučne na novinky, ako sú napríklad Aktuality.sk alebo Zive.sk. Google o tom ... Čítať viac

Kyberochrana a SEO

Ako zabezpečenie webových stránok ovplyvňuje výkonnosť SEO Bezpečnosť webových stránok – alebo ich nedostatok – môže priamo ovplyvniť váš SEO výkon. Mnohí sa začínajú pýtať na to, akú úlohu môžu zohrávať preventívne bezpečnostné opatrenia v hodnotení spoločnosti Google v danej doméne. Vďaka zavedeniu GDPR a jeho sprievodných nariadení sa otázky kyberochrany a súkromia v oblasti údajov vrátili do povedomia. Rozprava sa rozbieha. Aké sú skutočné náklady na útok? Do akej miery ovplyvní bezpečnosť stránok moje poradie? Pravdou je, že mnohé podniky ešte musia pochopiť dôležitosť zabezpečenia svojich digitálnych aktív. Až doteraz sa zriadenie zraniteľných miest na mieste považovalo za odlišnú ... Čítať viac

Čitateľnosť a SEO

Dokáže čitateľnosť získať pozíciu? Stojí to za to, aby sa váš text príjemne čítal? Bude to viesť k vyšším rebríčkom a vyššej návštevnosti? Je čitateľnosť „poradovým faktorom“? Sme presvedčení, že písanie v jednoduchom a zrozumiteľnom jazyku vám môže priniesť viac návštevníkov. Vysvetlíme si, prečo vyhľadávače milujú ľahko pochopiteľnú kópiu a my vám poskytneme tipy na jej vytvorenie. Dobre napísaná kópia zlepšuje UX Hrozí, že nastane zrejmé: nezrozumiteľná kópia spôsobuje zlé užívateľské skúsenosti. Nikto nemá rád čítanie niečoho, čo je nepochopiteľné, nudné alebo plné kľúčových slov. Celá vaša kópia na webe by preto mala byť zameraná na vaše publikum, poskytnutie im ... Čítať viac

Stratégia kľúčových slov

SEO Základy: Čo je stratégia kľúčových slov? Ak chcete získať návštevnosť, potrebujete ľudí, ktorí sú ochotní navštíviť vaše webové stránky. Ak chcete, aby navštívili vaše stránky, musíte vedieť, čo hľadajú, aké slová používajú a aký typ obsahu by vyhovoval ich zámeru najlepšie. Stručne povedané, potrebujete stratégiu kľúčových slov. V tomto článku sa budeme podrobne zaoberať tým, akú stratégiu kľúčových slov zvoliť a ako to ide ruka v ruke s výskumom kľúčových slov. Čo je stratégia kľúčových slov? Zatiaľ čo mnohí jednoducho hovoria o tom, že robia výskum kľúčových slov, aby zistili, aké pojmy by ste mali používať, to, čo robíte, ... Čítať viac

Dokonalý marketingový tím

Prečo SEO a front-end vývojári sú dokonalý marketingový tím pre vyhľadávanie Ak pracujete v oblasti digitálneho marketingu, určite ste už počuli veľa o úlohe SEO a vývoja front-end pri vytváraní populárnych webových stránok. SEO a vývoj webových aplikácií sa často považujú za nekompatibilné ako zariadenia iOS a Android. Obidva majú podobné ciele, ale prijímajú veľmi odlišné prístupy. Technologický pokrok však umožnil zmeny. Tieto dve rôzne webové špeciality sa dostali tak blízko, ako nikdy predtým. Tak blízko, že teraz môžu byť považované za dokonalý súbor. Spoločne môžu prekonať konzervatívnejšie prístupy v odvetví marketingu vyhľadávania. Tu je päť dôvodov, prečo SEO a ... Čítať viac