SEO Checklist 2019
Na čo nezabudnúť v oblasti SEO v roku 2019
To je dôvod, prečo sme zostavili kontrolný zoznam SEO pre rok 2019. V čase, keď skončíme, budete na vašej ceste k skutočne optimalizovanej digitálnej marketingovej stratégii.
Začnite výskumom špičkových kľúčových slov
Ak ste marketingový veterán, máte dobrú šancu, že už to robíte pravidelne. Ale ak ste nováčik, pravdepodobne nebudete tráviť veľa času výskumom kľúčových slov. To sa nemusí zdať ako veľký problém, ale nedopustite sa chyby: SEO stratégia bez výskumu kľúčových slov je odsúdená na stagnáciu.
Prečo? Kľúčové slová sú rozdielom medzi „čo si myslím, že moje publikum chce“ a „čo viem, že publikum potrebuje.“
Vždy sa chcete uistiť, že zacieľujete správne kľúčové slovo. Dobrým pravidlom je, aby ste si boli istí, že každá stránka na vašich webových stránkach je zameraná aspoň na jedno konkrétne kľúčové slovo alebo tému.
Pamätajte si, že obsah je stále kráľom
Z akéhokoľvek dôvodu sa zdá, že niektorí vlastníci podnikov si myslia, že obsah je jednoducho prostriedkom na ukončenie. Ale táto „obsah je obsah“ mentalita nie je len nebezpečná – je tiež zlá.
Krátkodobý rast, ktorý získajú značky tým, že na chvíľu podvádzajú algoritmus spoločnosti Google, nestojí za to. Prečo? No, ignorujme skutočnosť, že spoločnosť Google túto chybu nevyhnutne vyrieši skôr alebo neskôr. Skutočnou otázkou je, že nakoniec potencionálny zákazník číta váš obsah. A ak je to neporiadok, môžete si byť istý, že sa nevráti.
Nikdy nenechajte svoju túžbu optimalizovať obsah pre vyhľadávače, prekryť vytvorením kvalitného a hodnotného obsah. Majte na pamäti, že Google urobil tieto druhy “black hat“ SEO taktík v podstate zastarané. Ak chcete zostať konkurencieschopný v roku 2019, uistite sa, že váš prístup k obsahu sa časom mení.
Uprednostnite mobilné zariadenia
Už ste to počuli miliónkrát: „Mobil je budúcnosť.“ No, hádajte čo? Budúcnosť je teraz. A ak vaša webová stránka nebude v roku 2019 priateľská pre mobilné zariadenia, budete mať vážnu nevýhodu.
Spotrebitelia vyhľadávajú a nakupujú na mobilných zariadeniach viac ako kedykoľvek predtým. A keď viac ako 50% vášho publika listuje vaše webové stránky prostredníctvom svojho iPhone, mali by ste si byť istí, že majú fantastickú používateľskú skúsenosť.
UX môže (a bude) zlepšovať alebo potápať
Keď ľudia premýšľajú o SEO, majú tendenciu myslieť na to, čo sa týka algoritmov. Veľká chyba. SEO nie je len o prekonaní algoritmov spoločnosti Google. Prečo? Pretože to, čo tieto algoritmy naozaj robia, je ideálny používateľský zážitok. Namiesto toho, aby sa pýtali „bude to dobré pre algoritmy?“ By sa majitelia podnikov mali pýtať sami seba „bude to dobré pre užívateľa?“
Vytvorte bezchybný UX optimalizáciou obrázkov, zabezpečením správnej štruktúry vašich hlavičiek a jednoduchou orientáciou vašich webových stránok. Keď je vaša webová stránka špičková, je to len otázka času, kedy to spoločnosť Google zaznamená.