9. októbra 2018 SEO24 Mastermind

4 časté SEO chyby

4 najbežnejšie SEO chyby

4 časté SEO chyby

Nie ste si istý, prečo nie ste zaradení ako # 1 pre vaše kľúčové slová v Google? Môžete len robiť jednu z chýb, ktoré mnohí majitelia stránok robia. Mnohé stránky, od malých miestnych firiem až po veľké firmy, robia podobné chyby. Tu vám poskytneme prehľad otázok týkajúcich sa SEO, s ktorými sa stretávame najčastejšie. Samozrejme, budeme tiež vysvetľovať, ako sa vyhnúť alebo vyriešiť tieto nevýhody SEO. Skontrolujte tento zoznam a uistite sa, že nevykonávate žiadne z týchto chýb!

Nezameriavame sa iba na obsah alebo technické aspekty vašich stránok, ale považujeme aj používateľskú skúsenosť (UX) za dôležitú pre SEO. Preto budeme zaberať o niečo širší okruh problémov a tipov na ich vyriešenie!

# 1: Rýchlejšie je lepšie

Prvá vec, ktorej by sme sa chceli dotknúť je rýchlosť webu. Čím rýchlejšia bude vaša stránka, tým viac ju Google uprednostní. Existuje veľmi užitočný nástroj od spoločnosti Google na kontrolu rýchlosti webu: Google PageSpeed ​​Insights. Tento nástroj vám poskytuje prehľad o tom, ktoré aspekty potrebujú zlepšenie na zvýšenie rýchlosti konkrétnej stránky.

Jedným z odporúčaní, ktoré často kladieme, je optimalizácia obrázkov. Veľa webových stránok má relatívne veľké obrázky, ktoré vyžadujú veľa času na načítanie. Zmena veľkosti obrázkov môže urýchliť čas načítania. Ak máte stránky WordPress, môžete to urobiť jednoducho tým, že nainštalujete doplnok, ktorý to robí za vás.

# 2: Pokúšate sa zaradiť medzi nesprávne kľúčové slová

Ak sa chcete zaradiť do služby Google, musíte sa uistiť, že používate správne kľúčové slová pre každú stránku. Jednou z najväčších chýb, s ktorými sa často stretávame je, že majitelia stránok sa optimalizujú na príliš všeobecné kľúčové slová. Ak ste relatívne malý podnik, ktorý sa chce zaradiť do kategórie „prenájom áut“, smerujete príliš vysoko. Mali by ste sa pokúsiť nájsť niečo presnejšie než to. Takže sa aspoň uistite, že do kľúčových slov pridáte oblasť, v ktorej sa vaša spoločnosť nachádza.

# 3: Nepozvete ľudí, aby navštívili vaše stránky

Meta popis nie je faktorom hodnotenia, ale zohráva dôležitú úlohu pri optimalizácii vašej miery prekliknutia (CTR). CTR poskytuje určitý pohľad na to, ako pravdepodobne potenciálni návštevníci skutočne kliknú na vaše stránky v SERP. Ak optimalizujete meta popisy s jasnými a atraktívnymi výpismi o tom, čo môžu potenciálni návštevníci nájsť na vašich stránkach, uľahčí sa im zistenie, či informácie, ktoré hľadajú, sú na tejto stránke. Čím pravdepodobnejšie môžu mať potenciálni návštevníci na mysli, že vaša stránka poskytne odpoveď na ich vyhľadávací dopyt, tým väčšiu návštevnosť stránky získajú.

# 4: Zanedbanie toho, aby ste napísali úžasný obsah

Pravidelne píšeme o písaní úžasného obsahu na tomto blogu, stále sa však stretávame s webovými stránkami, ktoré nesprávne pracujú pri písaní obsahu. Je dôležité zabezpečiť, aby každá podstránka vašej stránky mala slušný obsah, minimálne 300 slov. Nemôžete očakávať, že vás spoločnosť Google uvidí ako odborníka na určitú tému, keď ste o nej napísali iba dve vety. To naznačuje spoločnosti Google, že vaša stránka pravdepodobne nie je najlepším výsledkom, ktorý by zodpovedal vyhľadávaciemu dopytu.