Ako kombinovať SEO a kreativitu pre úspech v marketingovom obsahu
SEO zabíja kreativitu nie je nezvyčajné slovné spojenie medzi spisovateľmi obsahu. Podobne SEO odborníci často vyjadrujú sťažnosti, že tvorivé písanie by nemalo mať vysokú prioritu pre SEO dokonalosť.
Realita je, že najlepšie typy marketingu obsahu spájajú kreativitu s hodnotou SEO. Tu je návod na najlepšie spôsoby, ako zlúčiť kreativitu a SEO pre úspech v marketingovom obsahu.
Prečo sa SEO nehýbe?
Obsahový marketing je stále nový priemysel a tvorcovia obsahu, ktorí publikujú viac ako päť rokov si budú pamätať na svoje škaredé skoré dni. Mnohí spisovatelia boli prvýkrát predstavení vo svete SEO počas obávaných rokov „obsahových fariem“. Vtedy nezáležalo na ničom okrem toho, koľko kľúčových slov by ste mohli napchať do článku s 300 slovami.
Našťastie táto prax zanikla (pretože algoritmus spoločnosti Google ju robí veľmi rizikovou praxou). Ale pre spisovateľov, ktorí pracovali na týchto obsahových farmách, sú jazvy hlboké a škaredé. Bohužiaľ, veľa silných spisovateľov sa počas týchto dní obrátilo chrbtom k digitálnemu marketingu a nikdy sa nevrátia.
Ak ste zodpovední za nábor alebo výcvik spisovateľov, ktorí vám pomôžu s vašimi cieľmi v oblasti SEO, potom je potrebné povedať im, že nehľadáte náplň kľúčových slov a že si ceníte kreativitu a talent na písanie.
Triky, ktoré všetci spisovatelia potrebujú vedieť
Spisovatelia nemusia byť vyškolení v každom aspekte SEO. Ak naberáte niekoho za svoj kreatívny talent, sú to šance, že ich záujem o frázy ako „robot.txt“ a „sitemaps“ bude dosť nízky.
Namiesto toho, aby ste sa snažili učiť spisovateľa, ako byť odborníkom na SEO, naučte ho rýchle triky, ktoré môže využiť na optimalizáciu svojho obsahu na vlastnú päsť. Existujú tri kľúčové zručnosti, ktoré musia všetci spisovatelia, ktorí chcú pracovať v digitálnom prostredí ovládať:
- Ako nájsť relevantné kľúčové slová
- Ako formátovať články pre SEO (pomocou vhodných hlavičiek, bodov a grafov atď.)
- Ako vytvoriť dobre optimalizované metadáta.
Ak môžete naučíte spisovateľov tieto zručnosti a prečo sú dôležité, potom ich nebudete premáhať technikami SEO, ktoré sa priamo nevzťahujú na ich písanie. Je ľahké učiť kreatívnu základnú SEO taktiku, ale takmer nemožné naučiť niekoho, kto nemá kreatívne základy, ako urobiť niečo jedinečné.
Zobraziť výsledky tvorcov obsahu v ich jazyku
Je užitočné zaradiť svoj obsahový tím do pravidelných prehľadov, ale opäť sa pokúste upraviť informácie na to, čo je pre nich najdôležitejšie. Ukážte im napríklad, ako sa ich používanie určitých kľúčových slov alebo štruktúry obsahu zlepšuje.
Každý vášnivý spisovateľ chce, aby ľudia čítali ich slová; výsledky v tomto kontexte. Nie je to veľký skok, ktorý povedal, že zvýšená organická premávka znamená väčšie publikum, ktoré číta. Aalebo že dlhší čas na stránke znamená, že ľudia si skutočne užívajú to, čo čítajú. Keď spisovateľ vidí dôkaz o tom, že jeho obsah sa dostáva do pozornosti, budú ochotní zahrnúť SEO-silnú taktiku do budúcej práce.
Neexistuje žiadny dôvod prečo SEO a kreativita nemôžu ísť ruka v ruke za predpokladu, že tvorcovia obsahu a vedúci SEO sú ochotní spolupracovať. Spisovatelia, ktorí chcú pracovať v digitálnom marketingu, musia byť ochotní naučiť sa základy optimalizácie obsahu. SEO experti sa musia naučiť, kedy je vhodné obetovať prvky SEO pre kreatívnu angažovanosť. Stretnutie uprostred kreativity a optimalizácie je recept na úspech.