Taktiky riadenia návštevnosti webu
4 taktiky na riadenie návštevnosti webových stránok
Zdá sa však, že každý podnik v roku 2018 prešiel all-in optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO) s cieľom zvýšiť návštevnosť webových stránok.
SEO je efektívna stratégia digitálneho rastu. Samotný Google viedol 72 percent celkovej globálnej návštevnosti vo vyhľadávaní na webových stránkach v minulom roku. Avšak, s rastom internetu a ďalšími spoločnosťami pokračujú boje o pozíciu č. 1 za rovnaké kľúčové slová, šance na zaradenie a riadenie dostatku dopravy klesajú. Preto je v najlepšom záujme značiek preskúmať ďalšie spôsoby zvýšenia návštevnosti stránok.
1. Investujte do sociálnych médií
Sociálne médiá sú stále rastúci trh pre on-line obchody. Koniec koncov sociálne médiá priamo ovplyvňujú 74 percent rozhodovania o nákupe spotrebiteľov. Rôzne platformy sociálnych médií môžu pôsobiť ako tvorcovia značiek, čo ovplyvní dlhodobú vernosť značiek a návštevnosť, ako aj okamžité kliknutia a návštevnosť.
2. Využite e-mailový marketing
Aj keď existuje určitý nesúlad, pokiaľ ide o presnú návratnosť investovania prostredníctvom e-mailového marketingu, všetky zdroje súhlasia, že sú jedným z najužitočnejších marketingových nástrojov a poskytujú vysokú návratnosť investícií. Značky môžu propagovať produkty, služby alebo iniciatívy marketingu obsahu s jednoduchým e-mailovým výbuchom alebo bulletinom.
3. Integrujte videoobsah
Video je mimoriadne efektívna, ale dosť nevyužitá forma marketingu obsahu. Hoci sa mnohé firmy zameriavajú na blogy a sledovateľov Instagramu, napríklad video iniciatívy dostávajú vysoký počet akcií a názorov. Podľa štúdie spoločnosti HubSpot o stave marketingu s videom, 76 percent obchodníkov tvrdí, že video obsah zvýšil návštevnosť svojich webových stránok.
4. Inzerujte online.
Zatiaľ čo organické, neplatené stratégie, ktoré riadia prevádzku, sú sny každej značky, niekedy nemôžete poraziť reklamu. Podľa spoločnosti ReTargeter iba dve percentá webových stránok konvertujú na prvú návštevu. Zmieňanie aj remarketing sa opierajú o súbory cookie, ktoré sú vynechané v prehliadačoch, aby sledovali používateľov po celom webe. Spätné zacielenie potom slúži na zobrazovanie reklám spotrebiteľov pre vaše webové stránky a povzbudzuje ich, aby znovu navštívili cieľ. Remarketing zasiela používateľom vykreslený e-mail na základe ich aktivity na vašich webových stránkach.
Hoci optimalizácia pre vyhľadávače je efektívna a všetky firmy s on-line prítomnosťou by mali investovať do nej, SEO nie je všetko, pokiaľ ide o riadenie prevádzky na profesionálnych webových stránkach. Investovaním do sociálnych médií, bežného e-mailového marketingu, videa a digitálnej inzercie budete určite zvyšovať návštevnosť stránok bez priamej konkurencie, ktorá prichádza s kľúčovými slovami SEO.