Mesiac: máj 2018
Základné PPC zlyhania
Tri základné PPC zlyhania PPC a marketing vyhľadávačov sú pre úspech spoločnosti životne dôležité. Takže je úžasné vidieť chyby, ktoré dnes stále robí toľko značiek. Služba AdWords pridala nástroje ako sú napríklad inovované adresy URL, aby bolo oveľa jednoduchšie spravovať kampane. Ale stále sa vyskytujú žiariace chyby a to často. Hoci sa tieto chyby môžu zdať malé – najmä ak značka má veľký vplyv na rozpočet SEM – každý môže mať významný vplyv na reputáciu inzerenta a návratnosť investícií. Tu je niekoľko najbežnejších PPC chýb a niektoré metódy, ktorými ich možno riešiť. Hľadané výrazy sú “high-level“ Bežnou chybou pre mnohých (dokonca aj skúsených) inzerentov ... Čítať viac
Meta popisy budú zase kratšie
Zmena meta popisov. Zase kratšie? Meta popisy musia byť kratšie. Viem, pred niekoľkými mesiacmi sme vám povedali, že vaše meta popisy môžu byť dlhšie. Teraz hovoríme, že by mali byť kratšie. Chápeme ten zmätok. Ale Google zase zmenil názor. A kedykoľvek Google zmení svoj názor o niečom, musíme sa zodpovedajúcim spôsobom prispôsobiť. Je to skoro ako keby Google povedal vyskoč; a my automaticky odpovedáme „ako vysoko?“. Ale pre lepšie alebo horšie, to je spôsob, akým táto hra SEO funguje. Tu vysvetlíme, čo spoločnosť Google zmenila v súvislosti s meta popismi a aké budú následky. Čo sa zmenilo? Zatiaľ čo v ... Čítať viac
Kontext vnútorných prepojení
Využitie kontextu vnútorných prepojení Interné prepojenia by mali byť jedným z kľúčových bodov vašej SEO stratégie. Dovoľte nám vysvetliť dôležitosť veľkej vnútornej spojovacej štruktúry. Naučte sa, ako povedať spoločnosti Google aby indexovali vaše stránky a získajte dobré poradie. Kontext je SEO slovo roku 2018 Veľa informácií o tom, ako funguje spoločnosť Google, pochádza z patentov. Vždy, keď Google príde s novou technológiou, ďalším krokom je nárok na patent. Štúdium týchto patentov nám poskytuje veľa informácií o tom, čo spoločnosť Google chystá. V súčasnosti je to kontext. Bill Slawski, SEO veterán, volá kontext vyhľadávacím termínom roka. Podľa nášho názoru má Bill pravdu. ... Čítať viac
Prečo (ne)písať blog
Prečo by ste mali prestať písať blog Stavím sa, že ste si ten názov prečítali aspoň niekoľkokrát. Vážne sme práve oznámili blogový príspevok o to prečo by ste mali prestať písať blog? Áno. Kto sme aby sme hovorili aby ste prestali s blogovaním? A predtým ako nám poviete aby sme prestali my s naším blogom, nechajte nás povedať jediné: Nie, my ten prípad nie sme. V tomto príspevku sa s vami podelíme o 5 dôvodov prečo by ste mali prestať s písaním blogu. Dôvod číslo 1: Neviete písať Myslíte si o sebe, že ste hrozný spisovateľ. Nikto vaše blogy nečíta ... Čítať viac
Bounce rate
Ako znížiť mieru odchodov zo stránky Miera okamžitých odchodov je metrika, ktorá je pod obrovským tlakom a to z dobrého dôvodu. Často slúži ako silný indikátor, že vaša webová stránka nezaujala používateľa. V konečnom dôsledku znamená, že opúšťajú stránku bez toho, aby s ňou komunikoval. Rovnako ako čokoľvek v SEO oblasti alebo digitálnom marketingu, zlepšenie miery odchodov nie je striebornou guľkou. Áno, zlepšenie by malo priniesť výsledky a prinášať lepšie výsledky aj pre iné metriky. Vždy majte na pamäti, že súčet všetkých častí je oveľa dôležitejší pre kampaň zameranú na ROI. Pre tých z vás, ktorí môžu byť noví v oblasti ... Čítať viac
Obrazové a hlasové vyhľadávanie
Čo bude nasledovať v obrazovom a hlasovom vyhľadávaní? Asi pred 10 rokmi by bolo ťažké uveriť, že by ste sa mohli spýtať reproduktor na Bluetooth ohľadom klasického receptu na suflé. A čo tak urobiť snímku s použitím telefónu a presne zistiť, kde danú vec kúpiť. Napriek tomu sme tu. Tieto interakcie boli primárne realizované prostredníctvom pokroku v strojovom vzdelávaní AI. Jeden z najväčších vývojov v oblasti AI za posledné tri roky bol v oblasti rozpoznávania hlasu a spracovania prirodzeného jazyka. Už začíname vidieť pokrok v zložitejšej interakcii ľudských strojov vo forme vyhľadávania obrázkov / videí. Myslenie dopredu niektorých podnikov už využíva túto novú ... Čítať viac
SEO lekcie pre každého 2 časť
Lekcie, ktoré musí ovládať každý v oblasti SEO časť 2 Mnoho ľudí považuje SEO za komplikované. Podľa nás sa nejedná o nič viac ako o rozšírenie tradičného marketingu. V druhej časti si rozoberieme pár ďalších základných bodov, ktoré by mal každý v oblasti SEO ovládať. Ľudia nie vždy hľadajú spôsobom, akým očakávate Keď začnete brainstorming na kľúčové slová, je dobré, aby ste sa dostali do mysle priemerného hľadajúceho a predstavili si, aké slová a frázy by mohol použiť na nájdenie značky, ako je tá vaša. Môžete tiež použiť údaje z výskumu kľúčových slov na označenie kľúčových slov, ktoré sú potenciálne pre vašu značku najcennejšie. ... Čítať viac
SEO lekcie pre každého 1 časť
Lekcie, ktoré musí ovládať každý v oblasti SEO časť 1 Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) je pomerne odpúšťajúca online marketingová disciplína. Je to dlhodobá stratégia, takže ak urobíte jednu chybu, zvyčajne budete mať dostatok času na jej opravu. Okrem toho je vaše poradie pre vyhľadávanie súčet stoviek premenných, takže môžete bezpečne minúť jednu alebo dve bez toho, aby ste ohrozili účinnosť vašej kampane. Existuje však niekoľko dôležitých lekcií, ktoré sa musí každý v SEO obore naučiť čo najskôr. Nesnažte sa oklamať Google Po prvé pochopte, že nikdy nemôžete oklamať Google. SEO je o pochopení algoritmu spoločnosti Google a práci s ním, aby poskytol lepší obsah ... Čítať viac
Ako to bude ďalej? GDPR
GDPR: Uistite sa, že je vaša stránka zabezpečená V nadväznosti na nové všeobecné pravidlá ochrany údajov (GDPR) údaje ukazujú, že viac ako 70% webových stránok na Slovensku je ohrozených nedostatkami. Vďaka GDPR, ktorá už pomaly klope na dvere sa podniky v celej Európe pripravujú na potencionálne jeden z najväčších posunov v zákonoch o ochrane osobných údajov od zákona CAN-SPAM z roku 2003. Podniky budú čeliť pokutám až do výšky 20 miliónov EUR. Táto zmena konečne prinesie používateľom kontrolu nad tým kto, ako a kde nakladá s ich osobnými údajmi. Kľúčovou súčasťou GDPR je zodpovednosť podnikov za zabezpečenie údajov zákazníkov a webových stránok. Hlavným dôvodom je aby sa zabránilo ... Čítať viac
Štruktúra kampane
Prečo je štruktúra kampane najlepšia konkurenčná výhoda Podnikanie zriedkavo vyhráte na základe schopnosti taktického vykonávania úkonov pri nových klientoch. Zvyčajne sa bavíme o tom, ako budeme využívať údaje alebo budeme môcť poskytnúť viac alebo lepšie služby ako konkurencia. Na tomto prístupe nie je nič zlé, ako by ste ale očakávali, že každá agentúra, ktorá stojí za svojimi slovami aj pozná najlepšie postupy. Napriek tomu sú často prehliadané osvedčené postupy. Najúčinnejšia zmena, ktorú je možné vykonať pri prevzatí novej kampane – a to aj dokonca po nejakom čase – znova prehodnotiť štruktúru kampane. Môže to byť jeden zo základných detailov, ale je to ... Čítať viac