Mesiac: apríl 2018
SEO základy: Výskum kľúčových slov
Čo je to výskum kľúčových slov? Výskum kľúčových slov je prvým krokom k optimalizácii webových stránok pre určité kľúčové slová. Bez výskumu kľúčových slov by ste sa mohli stratiť vo vlastnom žargóne a bojovať s gigantami vo vašom odvetví, ktorý nemôžu byť porazený na stránkach s výsledkami vyhľadávania. Existuje množstvo faktorov, ktoré musíte brať do úvahy pri vykonávaní výskumu kľúčových slov a nastavovaní stratégie kľúčových slov. V tomto článku sa budeme zaoberať vašou misiou, vašim publikom a vašou súťažou. Čo robí vašu spoločnosť jedinečnou? Predtým, ako urobíte čokoľvek, a toto je kľúčové, musíte vedieť, čo robí vašu spoločnosť jedinečnou. Musíte mať ... Čítať viac
Facebook a poskytovanie údajov
Je Facebook zlo? Nie sme všetci? Minulý týždeň to bolo všetko o Kongresovom vypočutí Marka Zuckerberga. Nemá zmysel popierať, že služba Facebook zhromažďuje množstvo údajov o jednotlivých používateľoch. Za týchto okolností sú všetky spoločnosti a vládne organizácie viac než ochotné použiť tieto údaje na úspešné kampane Facebook. Takže je Facebook zlo, pretože zhromažďuje tieto údaje? A ak áno, nie sú aj webové stránky ochotné dať tieto údaje Facebooku rovnako zlé? Nariadenie vždy zaostáva Keď sa najprv objavilo rádio, spoločnosti väčšinou podporovali programy. Programy boli jednou veľkou reklamou. My to nazývame mydlovou operou, pretože sponzorovala to veľká továreň na mydlo! Postupne vysielatelia ... Čítať viac
SEO základy: Čo je to crawl error?
Crawl error (chyba prehliadania) Crawl error je chyba, ktorá nastane keď sa vyhľadávací nástroj pokúša osloviť konkrétnu stránku na vašom webe, ale zlyhá. Ako prvé by sme si mali posvietiť na crawling (prehľadávanie). Je to proces, pri ktorom sa vyhľadávač pokúša navštíviť každú jedinečnú stránku na vašom webe prostredníctvom botov. V prípade ak nájde odkaz na jednu z vašich stránok, začne prehliadať všetky ďalšie verejné stránky. Ďalej prehliada a indexuje všetok obsah pre použitie v službe Google a navyše pridá všetky odkazy na týchto stránkach na hromadu, kde sa nachádzajú všetky stránky, ktoré musí takto prehľadávať. Ak ste majiteľ webových stránok vašim cieľom by malo ... Čítať viac
White hat a black hat SEO
White hat vs Black hat SEO – aký je rozdiel? Obaja vám prinesú výsledky, no z vyhľadávacích nástrojov môžu vyplynúť sankcie, ktoré vás môžu posunúť ešte viac naspäť z hľadiska umiestnenia a prevádzky, napriek ich okamžitému uspokojujúcemu výsledku. Zatiať čo trendy v SEO sa neustále menia a metódy sa vyvíjajú tak, aby držali krok s novými algoritmami, rozdiel medzi týmito dvoma prístupmi vám môže zabrániť padnúť do pasce a vrátiť vás naspäť vo vašej snahe v oblasti SEO. Čo je white hat SEO? Ak chcete optimalizovať vyhľadávací zážitok pre zamýšľaných používateľov – to sú ľudia, ktorí robia vyhľadávanie, nie stroje – vo vyhľadávačoch, musia neustále aktualizovať a inovovať ... Čítať viac
Technické SEO vs obsahový marketing
Technické SEO vs obsahový marketing: Na ktoré sa zamerať vo svojom SEO? V sektore digitálneho marketingu sa veľmi často bavíme o obsahu a technickom SEO ako o dvoch rozdielnych častiach marketingu, ktoré môžeme zaradiť ako “on-page SEO“. Ale to nie je úplná pravda. Tieto dva elementy tvrdo spolupracujú na stránke aby podporili organický úspech. V prvom rade je podľa nás dôvod, na rozdelenie diela ten, že sú potrebné dve samostatné sady zručností. Pre značku, ktorá si prenajíma “SEO“ je zriedkavé, že sú schopný nájsť jednu osobu, ktorá je rovnako schopná v práci s obsahom ako aj v technickej práci. Takže namiesto toho musia určiť čo je pre nich ... Čítať viac
SEO základy: Značky a kategórie
Rozdiel medzi značkami a kategóriami Značky a kategórie nám pomáhajú štruktúrovať náš obsah. Často ich môžete nájsť vo vizuálnych metadátach napríklad na blogových príspevkoch alebo v zozname klikateľných odkazov na bočnom paneli webových stránok. Značky sú niekedy reprezentované ako tag cloud alebo oblak značiek, hoci väčšina webových stránok sa v súčasnosti zdržuje používania tohto prvku. Existuje jasný rozdiel medzi značkami a kategóriami, ale veľa používateľov si tieto dva pojmy mýli. Vo väčšine prípadov to koncového používateľa síce moc nezaujíma, ale napríklad v programe WordPress existujú určité výhody, ktoré vám poskytnú práve kategórie pre určité segmenty a značky pre ostatné. V tejto časti SEO základov si ... Čítať viac