Mesiac: február 2018
Prvé miesto vo vyhľadávaní
Malo by byť umiestnenie na prvej pozícií rebríčka vašim primárnym cieľom SEO? Pre väčšinu príkladov je najlepšie optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) pokladať za niečo ako súťaž. Na stránkach s výsledkami vyhľadávacích nástrojov (SERP) je k dispozícií konečné množstvo miesta pre usporiadanie. Existujú tisíce ďalších spoločností, ako je tá vaša, ktoré túžia po rovnakom mieste ako vy. Konečným cieľom je samozrejme dosiahnutie čo najvyšších pozícií pre čo najviac kľúčových slov a fráz. Nová éra SEO môže túto prioritu zmeniť. Je umiestnenie na prvom mieste tak dôležité ako doteraz? Myslenie starej školy Je to najvyššia priorita číslo jedna pre akýkoľvek hľadaný výraz a to čisto zo ... Čítať viac
Ako sa brániť pred black hat SEO technikami
Prekonanie 4 black hat SEO techník, ktoré spameri a podvodníci používajú k poškodeniu vášho hodnotenia vo vyhľadávaní Môže vás to šokovať, ale nie všetci na webe hrajú podľa pravidiel. “Dark side“ SEO môže ochromiť vaše podnikanie, ak si nie ste vedomý toho, ako sa brániť. Všetky algoritmy, ktoré spoločnosť Google a iné vyhľadávacie nástroje používajú na identifikáciu stránok, ktoré preukazujú skutočnú hodnotu svojmu publiku – a zodpovedajúcim spôsobom ich odmeňovať vyššími pozíciami v rebríčkoch vyhľadávania – zahŕňajú aj mechanizmy na potlačenie webových stránok, ktoré vykonávajú zlú prácu pri poskytovaní relevantných a užitočných informácií. Bohužiaľ, konkurenti, podvodníci a iné nespokojné strany, ... Čítať viac
SEO základy: Odchádzajúce odkazy.
Odchádzajúce odkazy a SEO Máte odkaz tu a ďalší odkaz tu. Internet je plný odkazov. Zakaždým, keď kliknete na odkaz existuje šanca, že cestujete z určitej webovej lokality na inú. V SEO je pochopenie odchádzajúceho odkazu krokom dopredu pre vašu optimalizáciu na stránke. Tiež budem hovoriť o skrytých kľúčových slovách vo vašich odkazoch nižšie. Toto sú SEO základy pre odchádzajúce odkazy. Čo sú odchádzajúce odkazy? Existujú milióny typov odkazov. Ale základné sú 2 typy: Interné odkazy z jednej z vašich stránok na druhú. Môžu pomôcť pri optimalizácií vašich stránok pre vyhľadávače, na to existuje interný nástroj pre odkazy. Samozrejme je dôležité vedieť správne vytvoriť ... Čítať viac
Ako zmerať úspech vašej SEO stratégie obsahu?
Meranie úspechu vašej SEO stratégie obsahu Ak chcete merať úspech vašej SEO stratégie obsahu, musíte najprv zistiť, aké sú vaše ciele. Aký je zmysel vašej SEO stratégie? Chcete vyššiu pozíciu v rebríčku? Viac návštevnosti? Aby ste zhodnotili svoju SEO stratégiu obsahu, mali by ste zistiť, čo úspech znamená pre vás! Akonáhle ste stanovili svoje ciele, môžete merať úspech vašej SEO stratégie obsahu. V tomto príspevku vám pomôžem definovať ciele a poskytnem vám tipy na presné meranie týchto cieľov a úspech vašej SEO stratégie obsahu. Aký je váš ultimátny cieľ? Čo naozaj chcete dosiahnuť pomocou stratégie SEO? Veľa ľudí hovorí, že ... Čítať viac
Malý PPC rozpočet? 3 dôležité otázky, ktoré je potrebné sa opýtať
Malý PPC rozpočet nie je koniec sveta. Váš úspech bude do veľkej miery závisieť od miesta, v ktorom pôsobíte a od úrovne konkurencie. Tým, že sa opýtate tri jednoduché otázky – zmeriate a zhodnotíte váš úspech – môžete zobrať malý PPC rozpočet na dlhú cestu. Pre tento článok sa zameriame na Google AdWords, pretože je to najobľúbenejšia voľba pre reklamu PPC. Nižšie uvedené tipy sú dôležité pre každého, nielen pre tých, ktorí pracujú na účtoch s malým rozpočtom. Väčšie účty však nie sú tak silne ovplyvnené, keď sa niečo pokazí a môžu sa zotaviť rýchlejšie. 1. Zacieľujem správne kľúčové slová? ... Čítať viac
Aký je rozdiel medzi H1 nadpisom a SEO názvom?
Rozdiel medzi H1 nadpisom a SEO názvom Spisovatelia majú tendenciu dať do ich názvu určitú skutočnú myšlienku. Pre online obsah sú tituly dôležité pre čitateľov aj vyhľadávače. To znamená, že sú dva krát tak dôležité! Ak používate WordPress a doplnok Yoast SEO, vložte do príspevkového poľa názov príspevku. Váš názov sa zobrazí ako H1 Nadpis v hornej časti príspevku. Ale Yoast SEO ponúka aj možnosť upraviť a vylepšiť SEO názov samostatne. Prečo to tak je? Aký je v nich rozdiel? Ako by ste mali upraviť svoj SEO názov? V tomto príspevku to vysvetlíme. Dve vstupné polia Pre niektorých z vás to bude zrejmé, ale poďme sa ... Čítať viac
SEO základy: UX
SEO základy: Čo je UX (a prečo sa ním zaoberať)? Možno ste už od nás počuli, že sme to povedali predtým: UX vašich stránok je pre SEO dôležité. Ale čo je to UX? A prečo je dôležité pre SEO? V tomto článku vysvetlíme, čo to je a prečo by ste na UX nemali zabúdať, ak sa chcete zaradiť vyššie v rebríčku výsledkov v službe Google. Okrem toho vám poskytneme niekoľko informácií o tom, čo robiť, aby ste uspokojili návštevníkov vašich webových stránok. Čo je to UX? UX znamená User eXperience. Ako ste si mysleli, je to všetko o tom, aké skúsenosti majú používatelia s produktom. Môže ... Čítať viac
Off-page SEO základy
SEO základy: Čo je Off-page SEO? Off page SEO je o všetkom, čo sa nedej priamo na vašich stránkach. Optimalizácia vašich webových stránok sa nazýva on-page SEO a zahŕňa aj informácie o štruktúre stránok, optimalizácii obsahu a rýchlosti. Off-page SEO je okrem iného o budovaní odkazov, sociálnych médiách a lokálnom SEO. Inými slovami, generovanie návštevnosti na vašich stránkach a zobrazenie vašej firmy tak, ako je skutočná dohoda. V tomto príspevku, čo je off-page SEO? Vytváranie expozície, dôvery a povedomia o značke Keď sa zameriavate na on-page SEO, robíte všetko, čo je vo vašom úsilí, aby boli vaše stránky úžasné. Napíšete skvelý obsah, ... Čítať viac